Lastnik Twitterja Elon Musk je napovedal novost na tem družbenem omrežju. Uporabniki bodo lahko ob enkratnem plačilu dostopali do zaklenjenih novinarskih prispevkov, četudi nanje niso naročeni. Musk pravi, da je novost pridobitev tako za javnost kot za medije, res pa je, da bo to pomenilo tudi nov vir dohodkov za Twitter, ki ga podjetje krvavo potrebuje.
Milijarder Elon Musk je najavil novost na njegovem družbenem omrežju. Twitter bo po novem omogočal, da bodo uporabniki lahko dostopali do plačljivih novičarskih vsebin, tudi če nanje niso naročeni. Novost naj bi zaživela maja.
Kot je lastnik Twitterja obljubil, bodo lahko uporabniki z nekaj kliki dostopali do plačljivih novinarskih člankov ali videoposnetkov, vendar bodo morali zanje seveda plačati. Cena bo obračunana na posamezni članek ali posnetek. Novost bo osrečila predvsem tiste, ki bodo občasno naleteli na zanimiv novinarski prispevek enega izmed medijev, na katerega niso naročeni.
“To bi morala biti zmaga za vse – medije in javnost,” je ob predstavitvi novosti zapisal Musk, ki je tako vse skupaj predstavil kot večjo možnost dostopa do medijskih vsebin. Ob tem pa je treba upoštevati, da so številne medijske hiše, ki imajo zaklenjene vsebine, v zadnjih letih povsem odpravile možnost nakupa posameznega članka na svojih spletnih straneh. Osredotočile so se namreč na pridobivanje rednih naročnikov in Twitter bi tako nazaj uvajal funkcijo, ki so se ji medijske hiše same odpovedale.
V Muskovi potezi tudi ne gre spregledati, da bi na račun novosti pridobil tudi sam. Kot piše britanski Guardian, naj bi pri Twitterju po prvem letu uporabe medijskim hišam zaračunali 10-odstotno provizijo. Novost za uporabnike Twitterja bo tako podjetju predstavljala tudi nov vir financiranja, ki ga Musk po kaotičnem prevzemu vztrajno išče.
Twitter je namreč po prevzemu zapustilo večje število pomembnih oglaševalcev. Po zadnjih ocenah naj bi letošnji oglaševalski prihodki znašali le 2,73 milijarde evrov, kar predstavlja občuten padec. Analitiki so takrat poudarili, da k odhodom prispeva nezaupanje oglaševalskih agencij v Elona Muska.
Musku podporo odreka tudi bivši šef Twitterja
Proti “novemu” lastniku družabnega omrežja z modro ptico se je obrnil tudi prejšnji šef Twitterja Jack Dorsey, ki je do sedaj podpiral in zagovarjal Muskov prihod. Kot piše CNN, je Dorsey na svojem družbenem omrežju Bluesky zapisal, da si Muska na čelu Twitterja ne želi več in da bi moral ta lani odstopiti od nakupa. “Vse je šlo k vragu. Vendar se je to žal že zgodilo, vse kar lahko storimo, je da zgradimo nekaj novega,” je še zapisal Dorsey, ki od februarja naprej razvija novo družabno omrežje Bluesky.
Več velikih oglaševalcev je sodelovanje svoje dejavnosti na platformi prekinilo kmalu po prevzemu, ko je šef Tesle sprostil pogoje glede moderiranja vsebin na družbenem omrežju in odpustil več kot 7.000 zaposlenih. Po januarskih podatkih družbe Pathmatics je od Muskovega prevzema Twitterja 27. oktobra 14 od 30 največjih oglaševalcev na Twitterju začasno zaustavilo oglaševanje.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.