Netflix uvaja največjo spremembo v zadnjih desetih letih (FOTO)

Digitalno 10. Jun 202416:24 2 komentarja
Netflix, prenosnik, laptop, aplikacija
Foto: PROFIMEDIA

Nekateri uporabniki ponudnika pretočnih videovsebin že lahko vidijo novo podobo, ki naj bi jim omogočala lažji in hitrejši izbor filmov in serij.

Nekateri uporabniki Netflixa že lahko opazijo spremembo na osnovnem zaslonu, ki naj bi omogočila lažji in hitrejši izbor filmov ali oddaj, ki vas zanimajo, poroča agencija Reuters.

Raziskave podjetja so namreč pokazale, da so pri sedanji podobi tega ponudnika pretočnih vsebin uporabniki pri iskanju vsebine izvajali pravo “očesno gimnastiko”, preden so našli vsebino, ki jih je resnično zanimala. To je včasih bilo nadvse utrujajoče in mnogi so porabili veliko časa, preden so se odločili, kaj si bodo ogledali.

Zdaj pri Netflixu želijo, da bi vse skupaj postalo preprosteje.

Netflix
Foto: PROFIMEDIA

Spremembe vključujejo povečanje naslovnice, reorganizacijo informacij in poudarjanje enostavnih zanimivosti v zvezi s filmom ali serijo, kot je na primer, da je bila oddaja ali film “8 tednov uvrščena med izbor top 10”, je povedal Patrick Flemming, vodja odseka za izkušnje uporabnikov, ki je dejal tudi, da gre za največjo spremembo v zadnjih desetih letih.

Podjetje je novo podobo že pretekli teden predstavilo delu njihovega 270 milijonov ljudi velikega “občestva”, sčasoma pa bo nova podoba dostopna večjemu številu uporabnikov. Hkrati bo podjetje spremljalo tudi odzive, tako pozitivne kot negativne, in podobo morda še nekoliko spremenilo.

Kot piše hrvaški portal Zimo, pa spremembe niso drastične. Poleg že omenjenih je recimo meni z osnovnimi opcijami premaknjen na sredino ekrana, dodane so informacije, kot je recimo, ali je bil film nominiran, ali je osvojil katero od prestižnih nagrad, ali da v njem igra kateri od priznanih igralcev.

testna nova podoba Netflixa testna nova podoba Netflixa
Foto: REUTERS

Iz fotografij, ki jih je objavil Reuters, se zdi, da je Netflix ukinil vsaj eno svojih značilnosti.

Tako ni videti tako imenovanih oznak (angleško “tag”), ki so vsebine označevale z “vredno pozornosti”, “navdušujoče”, “osnovano na resničnem zločinu” … Zdi pa se tudi, da je izginil “izračun verjetnosti, da bo uporabniku vsebina všeč”. Razmišljajo, da bi morda ti dve značilnosti v prihodnosti odpravili, so iz Netflixa sporočili že februarja letos.

Sprememba je, kot piše hrvaški portal, večinoma le grafična in bolj malo vsebinska, prav tako pa ni spremenjen algoritem, ki uporabnikom ponuja nove vsebine na podlagi preteklega izbora.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje