Pred dnevi je Seatov in Cuprin šef Wayne Griffiths nekaterim medijem že zaupal, da bo novi vstopni električni model nosil ime Raval. Počasi postaja tudi jasno, kako si bosta Seat in Cupra delila trg.
Čisto uradno zadeva še ni potrjena, toda Griffiths je menda avstralskim medijem po pisanju vedno dobro obveščenega Auto Motor und Sporta že razkril, da bo vstopni električno gnani model, ki so ga javnosti pokazali pod imenom UrbanRebel, v prodaji kot Raval. S tem so ostali zvesti tradiciji poimenovanja modelov po krajih in naseljih v Španiji. Raval je namreč del znane ulice La Rambla v zgodovinskem centru Barcelone.
Raval v skladu s tradicijo
Raval bo eden od koncernskih trojčkov, ki bodo nastajali na prilagojeni platformi za električne modele MEB Entry oziroma Small (vstopni modeli imajo prednji pogon z motorjem nameščenim spredaj). Pri Volkswagnu so prvi model na platformi že pokazali, koncept pa nosi imel ID. 2all. Kmalu pa naj bi predstavili še manjši model, torej ID.1. Od trojčkov le še Škoda ni predstavila svojega modela.
Novi model pa bo, tako kot vsi iz družine, nastajal v Španiji, v Seatovi tovarni v Martorellu. Najverjetneje bo Cuprin model tudi najbolj športno drzen, saj naj bi ponujal 166 kW moči (226 KM) in ob tem tudi zanimiv doseg 440 km.
Seat izgublja zagon, Cupra pa …
Sicer pa je na nedavni finančni konferenci Griffiths potrdil tudi, da boste obe znamki tudi v srednjeročni prihodnosti še sobivali, s čimer je zanikal divje govorice, da naj bi Seat počasi izginil. Res pa je, da bo vso težo elektrifikacije nosila znamka Cupra, Seat pa bo vsaj srednjeročno še ”živel” s hibridi in motorji z notranjim zgorevanjem. Dodelili pa so mu tudi razvoj električne mini- in mikromobilnosti. In glede na dejstvo, da je prihodnost zagotovo električna, je jasno, da Seat kot klasična avtomobilska znamka počasi izgublja tla pod nogami. Vse prihodnje novosti (Tavascan, UrbanRebel oziroma Raval in Terramar) so že pripisali znamki Cupra. Še več – pri Cupri so tudi potrdili, da jih resno zanima trg v ZDA, toda šele, ko bo v ponudbi tudi večji model, verjetno pa šele po 2028.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.