
Mnogi vozniki pri točenju goriva delajo pogoste napake, ki lahko škodujejo motorju avtomobila, lahko pa so tudi finančno neugodne in celo nevarne.
Oglaševanje
Ali veste, kdaj bi morali natočiti gorivo in zakaj? Zakaj ni dobro, če pri točenju goriva pokrovček rezervoarja visi iz rezervoarja? In zakaj točenje "do vrha" ni priporočljivo?
Številni vozniki imajo pri točenju goriva navade, ki se jih je težko znebiti. Tri pa so lahko tudi takšne, ki škodijo motorju avtomobila ali pomenijo celo nevarnost.
Vožnja "na rezervo"
Mnogi vozniki se zapeljejo na bencinsko črpalko šele, ko se prižge opozorilna lučka za nizek nivo goriva – pogosto vozijo celo takrat, ko kazalec že kaže proti ničli.
Namesto tega bi morali natočiti gorivo že, ko nivo pade pod četrtino rezervoarja, piše portal B92.
Na dnu rezervoarja se nabira nesnaga, ki lahko poškoduje celoten sistem vbrizgavanja goriva, hkrati pa zmanjšuje zanesljivost motorja.
Poleg tega se poveča tveganje, da ostanete brez goriva – pri dizelskih motorjih pa to lahko povzroči dodatne težave in zaplete, saj je ponovni zagon pogosto bolj zahteven.
Oglaševanje
Pokrovček med točenjem visi ob vozilu
Gre za navado, ko po odprtju rezervoarja za gorivo pokrovček pustimo viseti ob vozilu, namesto da bi ga pritrdili na za to namenjeno mesto na notranji strani pokrova rezervoarja.
Mnogi celo ne vedo, kje je to mesto, o čemer smo pisali v članku Trik pri točenju goriva, ki bi ga moral poznati vsak: “Pravkar sem to spoznal”
Nismo pa takrat pisali, zakaj je to pomembno. Če pokrovček prosto visi ob avtomobilu, se slej ko prej umaže, umazanija pa lahko pri naslednjem točenju zaide v rezervoar, kar pomeni dodatno nevarnost za motor in njegov sistem.
Točenje "do vrha"
Tudi o tej napaki smo že pisali, vendar pa ne bo škodilo, če ponovimo.
Vsaka točilna ročka ima sistem za samodejno zaustavitev (običajno "prvi klik"), ki prekine pretok goriva, ko je rezervoar dovolj poln.
Kljub temu nekateri vozniki še naprej točijo gorivo – "do vrha".
Nekateri sistemi točenja goriva tega ne dovoljujejo, in presežek goriva vrnejo nazaj v polnilnik, voznik pa ga vseeno plača.
Če pa sistem točenja vseeno dovoljuje polnjenje do vrha, pa to obremenjuje sistem in zmanjšuje zanesljivost motorja.
Lahko pa povzroči izlivanje goriva, s tem pa onesnaženje okolja ali celo požarno nevarnost.
Oglaševanje
POSEBNI VIDEO: "Mi danes ne vemo, kaj bo prinesel jutrišnji dan"
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje