Pred koncem leta bo luč sveta uzrl še zadnji nov model, ki mu pri pogonu ne bo pomagala elektrika. In sodeč po tem, se klasični motorji poslavljajo v velikem slogu.
S koncem leta 2022 bo namreč Lamborghini prenehal v svoje nove avtomobile vgrajevati izključno termične motorje. To pomeni, da bo vsak nov model, ki bo predstavljen v letu 2023 ali pozneje, do neke mere elektrificiran. To velja tudi za naslednika Aventadorja, ki ga bo v osnovi poganjal 12-valjni bencinski motor s parom turbo puhal. A leto 2022 je še vedno tu, sodeč po zadnjem četrtletnem poročilu, pa imajo v Sant’ Agati v rokavu še eno presenečenje.
Leta 2019 je Lamborghinijev oblikovalski oddelek predstavil zanimiv koncept avtomobila in sicer Huracana z izrazito terensko naravo. Poimenovali so ga Sterrato, naletel pa je na precejšen in v glavnem pozitiven odziv. A če se je tedaj zdelo, da gre zgolj za preblisk, pa je zdaj skoraj zagotovo, da bo Sterrato – ime naj bi ostalo – glavna zvezda razstave Art Basel. Ta bo v Miamiju potekala med prvim in tretjim decembrom letos.
Najnovejša različica modela Huracan tako nagovarja avanturiste, ki bi si želeli svojega superšportnika ”zapoditi” zunaj urejenih cestišč. V ta namen so mu podvozje privzdignili za 47 milimetrov, kolesa pa mu postavili 30 milimetrov širše kot doslej. Hkrati so mu z aluminijem zaščitili podvozje ter tako preprečili morebitno škodo, ki jo bo lahko povzročili naravni elementi.
No, spremembe pa je doživela tudi zunanjost. Zaradi širših kolotekov so mu namreč oblikovalci namenili širše obrobe blatnikov. Hkrati je avtomobil dobil tudi dodatne LED-žaromete na odbijaču (vsaj v prototipni izvedbi), uporabnost pa mu bo močno povečal tudi dodatek na strehi. Tam se bo namreč nahajal par vzdolžnih nosilcev, ki bo še precej povečal uporabnost vozila. Si predstavljate Lamborghinija s strešnim šotorom?
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.