Četici slavnih osebnosti z lastno kozmetično linijo se je pridružila še dvakratna oskarjevska nominiranka Scarlett Johansson.
37-letna igralka je pri razvoju linije The Outset, sestavljene iz šestih izdelkov, črpala iz lastne lepotne rutine, so sporočili njeni predstavniki in skorajšnji prihod znamke na trg oznanili na Instagramu ter spletni strani.
“V času kariere sem bila že obraz več luksuznih znamk in vse te izkušnje so bile resnično čudovite,” Scarlett, v preteklosti ambasadorko imen, kot so L’Oréal, Louis Vuitton, Dolce & Gabbana in druge, citirajo v eni od objav.
“Ampak – kako kaj to povem? Vedno se mi je zdelo, da v teh kampanjah igram le lik, s tem ko sem se razvijala, pa sem si želela ustvariti in predstavljati znamko, ki bo poosebila mene.”
Kot gre sklepati iz promocijskega materiala, bo znamka The Outset izdelana na okolju prijazen način in temelji na ekološko pridelanih rastlinskih sestavinah.
V ozadju je večmilijonski kapital Jahma Najafija, iransko-ameriškega poslovneža, ki je tudi delni lastnik NBA-moštva Phoenix Suns in ekipe formule 1 McLaren, so poročali pri poslovnem portalu Forbes.
Kot omenjeno v uvodu, se je Scarlett Johansson pridružila dolgemu seznamu zvezdniških imen, ki svojo kozmetično linijo že imajo. Na njem so tudi Jessica Alba, Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez, Jennifer Aniston in Rihanna – slednja je po zaslugi svojih lepotnih prodajnih podvigov postala milijarderka.
Scarlett s poslovnimi uspehi ni daleč za petami Rihanni, saj velja za eno najbolje plačanih igralk vseh časov. Od leta 2020 je poročena s komikom Colinom Jostom, s katerim se jima je lani rodil sin Cosmo. Igralka ima iz prejšnjega zakona s francoskim urednikom Romainom Dauriacom osemletno hčer Rose.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!