Modno sodelovanje leta: Kim Kardashian in modna znamka Dolce & Gabbana

Magazin 14. Okt 202209:15
Kim Kardashian in Dolce & Gabbana
Profimedia

Vplivnica in poslovna ženska Kim Kardashian se je povezala z modnim velikanom Dolce & Gabbana. V zadnjih dneh se v javnosti pojavlja zgolj v oblačilih omenjene znamke, postala je glavni obraz njihove nove kampanje in se celo pojavila na modni pisti med nedavnim tednom mode v Milanu.

Vse, česar se Kardashianove dotaknejo, se spremeni v zlato … vsaj tako pravijo. Modna oblikovalca Stefano Gabbana in Domenico Dolce se zagotovo strinjata, saj sta superzvezdnico resničnostne televizije izbrala za sooblikovanje svoje kolekcije za pomlad in poletje 2023, prikazane na tednu mode v Milanu. Ta poteza je za številne v modnem svetu zelo presenetljiva, saj se še spominjajo, ko je Stefano Gabbana (polovica dua D & G) nekoč v komentarju na Instagramu Kardashiane označil za najcenejše ljudi na svetu. Zdi se torej, da je oblikovalec prezrl ali morda pozabil svojo začetno držo in namesto tega lovi moč in vpliv, ki ju zvezdnica posreduje.

Kim Kardashian in Dolce & Gabbana
Profimedia

Od leta 2018 si Dolce & Gabbana močno prizadevata oživiti svojo znamko, potem ko je luksuzna modna hiša zaradi kontroverzne video kampanje, ki prikazuje neimenovano kitajsko manekenko, ki poskuša jesti italijansko hrano s palčkami, prišla na naslovnice revij in časopisov. Po kitajskih družbenih medijih je izbruhnil velik val odziva, ki je blagovno znamko kritiziral zaradi njene kulturne neobčutljivosti. To ni bilo prvič, da sta bila oblikovalca kontroverzna in sta povzročila val kritik. V preteklosti so nezaslišane izjave segale od nenapovedanih izjav Stefana Gabbane, da nikoli ne bi želel, da bi za blagovno znamko oblikoval neitalijanski oblikovalec, do bizarne razlage Domenica Dolceja, da so otroci, rojeni istospolnim parom s pomočjo zdravljenja zaradi neplodnosti, “sintetični”.

Kim Kardashian in Dolce & Gabbana
Profimedia

Čeprav so te izjave obrnile glave, se zdi, da blagovna znamka še naprej cveti. Letošnji Q2 Lyst Index je pokazal, da se je znamka povzpela na 15. mesto na seznamu najbolj zaželenih blagovnih znamk, verjetno zaradi prepotrebnega povečanja publicitete s poroko Kourtney Kardashian in Travisa Barkerja. Celoten klan Kardashian, od Khloe, Kim, Kylie, Kendall in Kris, je bil za poroko namreč oblečen v po meri izdelana oblačila Dolce & Gabbana. Družina je od tedaj postala stalnica na rastočem seznamu znanih obrazov, ki so navidezno pozabili na rasistične oglase znamke in splošno homofobijo.

Kim Kardashian in Dolce & Gabbana
Profimedia

Kim Kardashian je zdaj debitirala v skupni kolekciji z Dolce & Gabbano, pri čemer je za sezono pomlad in poletje 2023 preoblikovala stile luksuzne hiše iz zgodnjega obdobja od leta 1990 in 2000. Kolekcija se naslanja na Kardashianin alter ego “čutne italijanske mafijske žene”, kot so izjavili za Business of Fashion. Medtem ko je sodelovanje velik podvig za resničnostno zvezdnico, ki je hkrati lastnica uspešnega modnega podjetja SKIMS, se številni tudi sprašujejo, ali njena vpletenost pomeni, da podpira pretekle polemike D & G.

Kim Kardashian in Dolce & Gabbana
Profimedia

V promocijskem črno-belem posnetku, ki predstavlja Kardashianovo sodelovanje pri najnovejši kolekciji, lahko potegnemo vzporednice z video oglasom iz leta 2018, ki je povzročil kolektivno razburjenje po vsem svetu. V tem videoposnetku je videti Kardashianovo, kako z vilicami je testenine – namesto s prej omenjenimi palčkami. Medtem ko so teme videoposnetkov različne, je okolje znano. Postavlja se vprašanje, ali je bilo to storjeno namenoma, da bi oboževalci nesrečni dogodek nadomestili z novim in morda varnejšim scenarijem. To bi lahko pomenilo tudi, da se D & G pomika od incidenta v novo obdobje, ki vključuje največjo družino v šovbiznisu, da povzdigne in oživi znamko v njeni nekdanji slavi.

Kim Kardashian in Dolce & Gabbana
Profimedia

Če se osredotočimo na samo kolekcijo, se je Kardashianova posvetila bolj drznim kosom v ozadju arhivov D & G. Ker se drži večinoma črno-bele barvne sheme, klasičnih roza in cvetličnih motivov blagovne znamke v tej kolekciji ni bilo videti. Medtem ko je bila barvna paleta minimalna, so bile teksture, ki jih je opredeljevalo intenzivno prelivanje draguljev in sijočega srebra, daleč od tega. S to kolekcijo Kardashianova upa, da bo pritegnila kupce vseh generacij, čeprav bi vključitev konfekcijskih velikosti lahko zahtevala nekaj popravkov. Njen prodor v luksuzno modo bi lahko pomenil, da bo nekega dne morda ustanovila lastno znamko luksuzne mode, a le čas lahko pokaže, ali se bo to uresničilo. Z velikim imenom, kot je Kardashian, ki je pritrjeno na etiketo, je kolekcija zagotovo uspešna, kljub kontroverzni preteklosti znamke. Dejstvo je, da ne glede na težave znamka še vedno živi – in vedno bo poskrbela za stranke, kot je klan Kardashian.

kim kardashian dolce & gabbana
Profimedia

Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.