Zaradi manjšega povpraševanja so se tudi pri BMW odločili in kultnemu 12-valjniku je odklenkalo. Zadnja serija odhaja v ZDA.
Pri BMW so kult prestižnega 12-valjnega motorja negovali vse od leta 1987, ko se je petlitrski V12 pojavil v admiralski ladji serije sedem z oznako M70. In s precej rezerviranimi 220 kW. Potem je sledilo še več različic, prostornina je rasla, moč prav tako. Toda medtem ko je še pred leti oznaka V12 pomenila prestiž in moč ter luksuz in prefinjenost, je z leti začelo zanimanje za največje motorje upadati.
Kupci, tudi v ZDA, so se začeli bolj zanimati za ekološke in varčne agregate. Elektrifikacija naj bi tudi tam do leta 2030 namreč dosegla že 26 odstotkov vse prodaje (trenutno le 2,5 odstotka) . In četudi se pri BMW-ju niso povsem zavezali e-mobilnosti, je očitno prišel čas za slovo od tega kultnega agregata.
Le 12 primerkov za 12 kupcev
Pri BMW se bodo vendarle zelo dostojno poslovili od izjemnega motorja, ki je označil neko obdobje. Zadnja serija bo na voljo v – kako očitno – le 12 primerkih, ki bodo posebej označeni. In seveda bogato opremljeni (posebne barve, usnje merino, M-zavore, ozvočenje Bowers/Wilkins, LED-laserski žarometi …), na voljo pa bo le za kupce iz ZDA. In tam bo cena za M760i Xdrive, ki bo osnova za komemorativno serijo, približno 200 tisoč dolarjev …
Sicer pa zadnja verzija 12-valjnika iz 6.6 litra prostornine s pomočjo dvojnega prisilnega polnjenja iztisne že 441 kW/600 KM, skoraj tri tone težko limuzino pa katapultira do 100 km/h v zgolj 3,6 sekunde. Toda kaj, ko bo vse to v nekaj mesecih le še del slavne zgodovine …
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!