Oglaševanje

Na Temuju naročila žaluzije: ko je odprla paket, je bruhnila v smeh

author
N1
25. sep 2025. 09:34
Bron Galic
Foto: PROFIMEDIA

Še en primer, kako lahko spletni nakupi včasih presenetijo, a tudi nasmejijo.

Oglaševanje

Ko je Bron Galic iz Avstralije iskala cenovno ugodne žaluzije za svojo kuhinjo, ni pričakovala presenečenja, ki jo je čakalo po odprtju paketa. V nakupovalni aplikaciji Temu je za približno 10 avstralskih dolarjev (približno 6 evrov) naročila bambusove žaluzije.

"Ko sem odprla paket, nisem mogla verjeti svojim očem. Bila je rjuha z natisnjenim vzorcem bambusovih žaluzij," je Bron povedala za medij What's The Jam. "Dobro sem se nasmejala. Sploh nisem pomislila, da gre za napako, saj sem vedela, da je to pravzaprav tipično za Temu."

Oglaševanje

Čeprav je najprej razmišljala, da bi nenavadni izdelek uporabila kot prt, je idejo hitro opustila in ga zavrgla. Dva tedna čakanja na dostavo so sicer nekoliko zavlekla montažo pravih žaluzij, vendar se je Bron ob tem več smejala kot jezila.

Temu
Foto: PROFIMEDIA

Zmedeni opisi izdelkov

Bron je dodala, da je nepričakovani izdelek ni presenetil, saj so opisi izdelkov na platformi po njenem mnenju pogosto zavajajoči. Vrnitev denarja je bila enostavna – zahtevala jo je prek aplikacije, brez neposrednega obračanja na Temu, in bila hitro odobrena. "Opazila sem, da teh 'žaluzij' zdaj ni več v ponudbi," je povedala. "Opis izdelka je bil precej zapleten in dolg, kar se pogosto dogaja pri Temuju."

Oglaševanje

Kljub nenavadnemu incidentu Bron še naprej nakupuje na Temuju, vendar priznava, da bo v prihodnje bolj pozorno brala opise izdelkov.

Odgovor podjetja Temu

Temu je znan po široki ponudbi izdelkov po nizkih cenah, ki jih ponujajo predvsem kitajski dobavitelji.

Oglaševanje

"Pri Temuju smo hvaležni našim strankam in razumemo, da izdelek v tem primeru ni izpolnil pričakovanj. Cenimo pozitivno naravnanost, ki jo je Bron pokazala v tej situaciji. Oglas za izdelek je bil maja odstranjen, ker ni bil v skladu s pravilniki platforme. Naša 90-dnevna garancija krije vračilo denarja za izdelke, ki niso takšni, kot so opisani, ekipa za pomoč strankam pa je na voljo 24/7," je po dogodku pojasnil tiskovni predstavnik podjetja.

N1 PODKAST S SUZANO LOVEC: "Urška Klakočar Zupančič je nekaj vrgla v ventilator"

Teme

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje

Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih