New York Times je kupil nadvse priljubljeno besedno igro Wordle. Ni jasno, koliko je zanjo plačal, le da gre za sedemmestno številko. Pri časopisu pravijo, da bo igra za zdaj ostala brezplačna.
Programski inženir Josh Wardle je ustvaril preprosto besedno igro Wordle, ki je hitro zasvojila svet. Javnosti jo je ponudil lanskega oktobra, zdaj pa jo igra več milijonov ljudi.
Zdaj se je za nakup igre odločil New York Times. Wardle je ob tem dejal, da je bil uspeh igre presenetljiv in da je “nadvse zadovoljen” zaradi sklenjene prodajne pogodbe z lastniki časopisa NYT. Kupci so dejali, da bo igra (vsaj na začetku) ostala brezplačna.
Wardle je sklenjeni dogovor oznanil na družbenem omrežju Twitter, rekoč, da je že dolgo občudoval pristop NYT do njihovih iger in spoštovanje, ki ga izkazuje igralcem.
Pri New York Timesu so dejali, da ostajajo osredotočeni na to, da postanejo vodilni časopis za vsako angleško govorečo osebo, ki želi razumeti svet, njihove igre pa, da so ključen del te strategije.
“Naše igre že zagotavljajo izvirno, kakovostno vsebino in izkušnje. Wordle bo zdaj postal del te dnevne izkušnje in s tem dal milijonom ljudi okoli sveta še en dodaten razlog, da se pri zadovoljevanju svojih življenjskih in novičarskih potreb obrnejo na The Times,” so še zapisali pri časopisu.
Kako igrati Wordle?
Pravila igre, v kateri se ugibajo angleške besede, so preprosta. Ugotoviti je treba besedo s petimi črkami, za to pa je na voljo šest poskusov.
Napišeš besedo, ki ti najprej pade na pamet. Če se kvadratek obarva rumeno, pomeni, da beseda vsebuje to črko, a da ni na pravem mestu. Zelena barva pomeni, da je črka na pravem mestu, siva pa ti pove, da lahko v naslednjem poskusu na to črko pozabiš.
Ko ti uspe uganiti besedo, moraš na novo počakati do naslednjega dne.
Prvo in glavno pravilo igre pa ostaja: ne izdaj besede dneva.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!