Objavili lažni oglas za delo s slavno sovo s številnimi nenavadnimi nalogami

Magazin 15. Okt 202321:13 1 komentar
Intervju za službo
PROFIMEDIA

Po spletu je zakrožil lažni oglas za delovno mesto "trenerja sov" za maskoto aplikacije za učenje jezikov Duolinga. Oglas vključuje smešne naloge, kot sta kopanje ptice in usklajevanje njenih obrokov.

Podjetje Duolingo, ki se ukvarja s programsko opremo za učenje jezikov, je objavilo delovno mesto za “trenerja sove”, ki bi delal z njihovo ikonično maskoto.

Kandidat mora biti pripravljen na “drzen, nenavaden in naravnost ekstravaganten življenjski slog” sove Duo, piše v objavi delovnega mesta.

V razpisu je navedeno, da je delo povezano z nekaterimi, recimo temu, zanimivimi nalogami. Med njimi so tedensko kopanje ptice Duo v vodi Evian, razkuževanje sten v njeni pisarni, odstranjevanje madežev v pisarni, usklajevanje sovinega videza v luksuznih kopalkah, urejanje hranjenja in izvedba meditacije.

Kandidati morajo imeti izkušnje z “reševanjem situacij, kot so okvare garderobe in neprijetne obtožbe”, ter “strast do izobraževanja, Dua Lipe in poslanstva Duolinga”, piše v objavi.

A ponudba in zgoraj naštete pričakovane vrline niso del resničnega oglasa. Zapis na njihovi spletni strani se namreč konča s pozivom, da če vas resnično zanima delo pri Duolingu, lahko izpolnite priložen obrazec.

Tiskovni predstavnik podjetja Duolingo je za Bussines Insider povedal, da je podjetje v primerjavi z drugimi odprtimi delovnimi mesti za ta oglas zaznalo “nekoliko nadpovprečno veliko število kandidatov”.

“Razpis za delovno mesto ′Owl Trainer′ je naš način, da nekdo predloži svoj življenjepis, če se v prihodnosti odpre ustrezna vloga, hkrati pa nam omogoča, da združimo ljudi, ki razumejo zabavno, neukročeno plat naše blagovne znamke,” je pojasnil tiskovni predstavnik podjetja.

V oglasu med drugim od kandidatov pričakujejo “zmožnost dela pod velikim pritiskom in v skrajno nerealnih rokih”, ob tem pa kandidati potrebujejo tudi več kot 30 let izkušenj na enakem delovnem mestu.

V objavi so omenjene tudi “močne pogajalske sposobnosti, vendar ne preveč močne”.

Maskota sova podjetja Duolingo je postala priljubljena na spletu, še posebej na družbenem omrežju TikTok. Profil ima tam več kot sedem milijonov sledilcev.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje