Pajkice, ki so privabile množico: naval presenetil tudi vplivnico Petro Parovel

Magazin 06. Mar 202306:18 6 komentarjev
Vplivnica Petra Parovel
Osebni arhiv Petre Parovel

V ljubljanskem nakupovalnem središču BTC je v petek in soboto vrata odprla začasna trgovina športnih oblačil SWY. Po oceni ustanoviteljice znamke Petre Parovel je trgovino obiskalo dva tisoč ljudi. "Obiskovalci so v vrsti čakali tudi po dve uri. Počaščeni smo, da so naše stranke pripravljene počakati, in to vedno z nasmeški na obrazu," je za N1 povedala priljubljena Primorka.

Če ste se v petek ali soboto odpravili v halo A ljubljanskega nakupovalnega središča BTC, sta vas verjetno presenetili dolga vrsta in gneča pred eno od prodajaln.

Množica se je zbrala zaradi odprtja začasne (pop up, op. a.) trgovine s športnimi oblačili znamke SWY, ki jo je med epidemijo covida-19 leta 2020 ustvarila osebna trenerka in spletna vplivnica Petra Parovel.

Znamka, ki se osredotoča na spletno prodajo, se je tokrat že tretjič odzvala vabilu vodstva BTC in odprla začasno trgovino, v kateri so bili poleg oblačil na voljo tudi prehranski dodatki po znižanih cenah.

Podjetnica je na Instagramu, na katerem ima več kot 86 tisoč sledilcev, še pred odprtjem prodajalne pokazala zakulisje dogajanja, za N1 pa je pojasnila, da v organizacijo in odprtje trgovine s tovrstnim konceptom vložijo do tri tedne priprav.

Preberite še: Naval na pajkice: množica čakala pred pop up trgovino priljubljene Primorke

Najbolj prodajane pajkice in trenirke

Zalog oblačil je bilo za tretjo pop up trgovino po besedah ustanoviteljice znamke za sedem kombijev, večino stvari pa so v dveh dneh prodali. “Ostalo je še za dva kombija oblačil,” je dodala. Nekateri so bili že pred odprtjem zaskrbljeni, da bo izdelkov zmanjkalo, a jih je Parovel na Instagramu pomirila, saj so, kot je izpostavila, uredili dodatne prostore za skladišče.

“Nekaterih konfekcijskih številk je proti koncu res zmanjkalo. V trgovino pripeljemo le določeno količino oblačil. Kupci zato mislijo, da jih je zmanjkalo, ker določenih izdelkov ni več na voljo v njihovih številkah. Ampak roba nam še ostane,” je poudarila za N1.

Čeprav je imela ekipa SWY že izkušnje s preteklimi trgovinami, jih je tokratna gneča presenetila. V petek je tako morala zaradi nepregledne množice prodajalno za eno uro zapreti, zato da je pospravila in prezračila prostor.

“Vsak pop up nas vedno znova preseneti, čeprav se vedno pripravimo. Ampak nikoli ne pričakujemo, da se bo pojavilo toliko ljudi, da bo povpraševanje tolikšno. Izkušnja je fenomenalna. Obiskovalci so čakali tudi po dve uri v vrsti. Počaščeni smo, da so naše stranke pripravljene počakati na nas, in to vedno z nasmeški na obrazu,” je še pojasnila Parovel. Sama je bila fizično v trgovini le v petek, saj je, kot je pojasnila na Instagramu, zbolela, a se je hkrati zahvalila ekipi, ki je dogodek v soboto izpeljala do konca. 

Nepopisna množica pa ni bila pogodu posamezniku, ki je v petek zaradi gneče na policijo podal prijavo. “Res je, nekdo je podal prijavo, vendar iz tega na koncu ni bilo nič. Če sem prav slišala, policija prijave ni obravnavala. Rekli naj bi, da je vsaj eno podjetje v Sloveniji, ki dela nekaj prav,” je dejala Parovel, ki je ob enem še priznala, da je tovrstni manevri posameznikov niti ne presenečajo.

“Navajeni smo tega. Poskušamo delati dobro, delamo vse, tako kot je treba. Ko se zgodi kaj takšnega, je to malenkost v primerjavi z vsem, kar je že bilo,” je odkrito dejala podjetnica, ki kljub neljubemu dogodku ni skrivala navdušenja nad uspehom zadnjega dogodka.

POP UP SWY POP UP SWY
Petra Parovel/SWY brand
POP UP SWY POP UP SWY
Petra Parovel/SWY brand
POP UP SWY POP UP SWY
Petra Parovel/SWY brand
POP UP SWY POP UP SWY
Petra Parovel/SWY brand
POP UP SWY POP UP SWY
Petra Parovel/SWY brand
POP UP SWY POP UP SWY
Petra Parovel/SWY brand

Po njenih ocenah je trgovino obiskalo okoli dva tisoč ljudi, najbolj prodajani kosi oblačil pa so bili zagotovo pajkice in trenirke. Na vprašanje, zakaj se Slovenci in Slovenke navdušujejo nad njeno znamko, je Parovel kot poglaviten razlog navedla transparentnost do strank. “Hkrati je znamka pristna. Počutijo se del naše zgodbe, skupaj rastemo. Vedno več ljudi ne samo ve za znamko, ampak se počutijo tudi pripadne,” je dodala.

Čeprav je bila Parovel o načrtih za prihodnost še skrivnostna, je za N1 povedala, da bo naslednji pop up na drugačni ravni. “Sedaj smo zares lahko videli, da smo to prerasli,” je še zaključila.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje