V nasprotju z mini in mikro torbicami, ki so zadnja leta kraljevale modnim trendom, v novem letu prihaja trend velikih "tote" torbic.
Torbica se je v zadnjih letih na modnih brveh ”manjšala”, v novem letu pa pričakujemo vrnitev večjih nakupovalnih torb. “Tote” torbica je pogosto imenovana tudi mestna ali poslovna torbica. Prepoznamo jo po velikosti in pogosto strukturirani pravokotni ali kvadratni obliki. Poleg modnih znamk so priročno torbico to jesensko-zimsko sezono nosile tudi zvezdnice in modna dekleta. Še zlasti priljubljene so bile torbice znamk Celine, Dior in Goyard.
Velike nakupovalne torbe so svojo priljubljenost začele graditi v 80. letih. Takrat so še zlasti ustrezale dekletom iz velikih mest, ki so želela s seboj prenašati obvezne in manj obvezne dnevne pripomočke. “Tote” torbica se v modo postopoma vrača kot modernizirana različica Y2K torbic – takšnih, ki smo jih nosili pred 20 leti.
Svoje različice “tote” torbic za prihodnje leto so že predstavile svetovne modne znamke, med njimi tudi Dior, Egonlab, Chanel in Salvatore Ferragamo. Poleg usnjenih lahko tokrat pričakujemo nakupovalne torbe v živahnih odtenkih in drznih materialov. V ospredju bodo kovinske oziroma svetleče torbice in takšne v razgibanem belem usnju, odveč pa ne bodo niti opazni logotipi in monogrami.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!