Renaultov mégane bo odslej električni križanec, imenski poklon pa je simbolična naznanitev prehoda v novo dobo.
Pri Renaultu je bilo ime mégane 26 let in štiri generacije simbolično za kompaktno kombilimuzino, najnovejša generacija pa naznanja prihod elektromobilnosti, ki so jo pri Renaultu sprejeli z odprtimi rokami.
Mégane E-TECH Electric je zasnovan na modularni platformi CMF-EV, ki je ekskluzivna za električne avtomobile, predstavljena pa je bila že na sorodni Nissanovi ariyi. Njena prednost je predvsem prostorski izkoristek, saj je v kabini več prostora kot v obstoječi generaciji, čeprav novi mégane v dolžino meri le 4,21, v višino pa 1,50 metra.
K temu pripomore tudi 395-kilogramski baterijski sklop, ki je 40 odstotkov manjši kot v Renaultovi Zoe in je z višino 110 milimetrov najtanjši sklop na trgu. Kupci bodo lahko izbrali katerokoli kombinacijo med baterijama s kapaciteto 40 ali 60 kilovatnih ur in elektromotorjema s 96 kilovati (130 ”konjev”) ali 160 kilovati moči (218 ”konjev”). Pri manjšem baterijskem sklopu električna avtonomija znaša 300 kilometrov, pri večjem 470 kilometrov, novi mégane pa bo z mesta do 100 kilometrov na uro pospešil v 7,4 sekunde.
V kabini prevladujeta 12,3-palčni voznikov in 12-palčni informativno-zabavni zaslon (serijsko 9-palčni), ki delujeta na Androidnem operacijskem sistemu in serijsko prinašata podporo Googlovih storitev. V skladu s filozofijo električnih avtomobilov je lahko oblazinjenje v kabini v celoti narejeno iz recikliranih materialov. Renaultov mégane E-TECH Electric bo na slovenske ceste zapeljal spomladi, ko bodo razkrili tudi cene.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!