Znane so nove podrobnosti skrivnostnega podviga vojvodinje Susseške: njeni prijatelji so namreč objavili fotografije jagodne marmelade.
Meghan Markle, soproga princa Harrya, je predstavila prvi izdelek svoje nove blagovne znamke. Prijateljem in vplivnežem je poslala kozarce jagodne marmelade, nekateri pa so se o sladkem namazu razpisali na družbenih omrežjih.
Tako je modna oblikovalka Tracy Robbins na Instagramu objavila dve sliki kozarca marmelade. “Hvala za slastno košarico. Marmelado naravnost obožujem, nisem prepričana, da jo bom lahko s kom delila,” je zapisala in dodala: “Hvala M.” V objavi je označila profil American Riviera Orchard.
Drugo fotografijo pa je pospremila z opisom: “Zajtrk, kosilo in večerja so pravkar postali malo slajši.” Na obeh fotografijah je mogoče videti kozarec z oznako 17 od 50. Tako je mogoče sklepati, da je prve kozarce marmelade prejelo 50 oseb.
Argentinka Delfina Blaquier, prijateljica princa Harrya, pa je prejela kozarec z oznako 10. “Jagodna marmelada me osrečuje. Obožujem vašo marmelado,” je zapisala in označila profil American Riviera Orchard.
Prvi znaki novega poslovnega podviga vojvodinje Susseške so se pojavili marca. Takrat se je namreč vrnila na Instagram. Svoj osebni profil na tem družbenem omrežju je deaktivirala leta 2018. Zdaj pa je Meghan Markel profil preimenovala v American Riviera Orchard, opis pa potrjuje, da gre za profil, ki ga upravlja vojvodinja.
Več informacij za zdaj ni znanih, piše CNN. Podjetje ima na Instagramu devet objav, ki skupaj tvorijo logotip blagovne znamke. Podobno skrivnostna je tudi istoimenska spletna stran.
Vendar rezultati iskanja po javni bazi podatkov o blagovnih znamkah kažejo, da gre za Meghanin nov podvig. Glede na uradne evidence je podjetje registrirano za prodajo izdelkov, kot so marmelade, konzerve, masla, jedilni pribor, krožniki, namizni prti, kuharske knjige in digitalni recepti.
Zdi se, da se najnovejši projekti susseških nekoliko oddaljujejo od kraljeve družine. Po tem, ko sta zakonca zapustila Otok, sta namreč v sodelovanju z Netlixom posnela film z naslovom Harry & Meghan, princ pa je napisal knjigo in jo naslovil Rezerva.
Ideja o prodaji marmelad pa se ujema z najnovejšimi načrti para in družbe Netflix. Napovedali so namreč snemanje oddaje o kuhanju, vrtnarjenju, zabavi in prijateljstvu, je spomnil BBC. Harry pa se je z Netlixom dogovoril še za en projekt, ki se bo osredotočal na polo.
Meghan pa ni prva članica kraljeve družine, ki je stopila v svet marmelad. V trgovinah s spominki v kraljevih palačah na Otoku je namreč mogoče kupiti jagodno marmelado Buckinghamske palače in pomarančno marmelado gradu Windsor. Kozarec stane 4,6 evra, je spomnil BBC.
Koliko bo stala Meghanina marmelada, še ni znano.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!