Konceptni avtomobil se klanja dobrodelnemu reliju Renault 4 Trophy, hkrati pa napoveduje prihod nove generacije kultne klasike.
Renault svoj model R4 šteje med enega izmed najbolj legendarnih, in to tudi ni nobeno presenečenje. V dobrih treh desetletjih (od leta 1961 do 1992) so jih namreč izdelali kar okrog 8 milijonov ter jih nato prodali v približno 100 držav po vsem svetu. V času, ko retro izdelki znova postajajo trendni, in po dobro sprejetem konceptu električno gnanega modela Renault 5 je zato povsem razumljivo, zakaj so se Francozi odločili obuditi še eno svojo klasiko.
Eden najbolj atraktivnih konceptov letošnjega avtomobilskega salona v Parizu je sicer električno gnan, na prvi pogled pa gre za hudo terensko naravnano vozilo. Ne nazadnje je opremljen z velikimi, 19-palčnimi platišči in pnevmatikam dimenzij 255/55, visoko oddaljenostjo od tal, strešnim prtljažnikom, dodatnim nosilcem na zadnjih vratih in kopico drugih elementov, zaradi katerih upravičeno nosi ime 4Ever Trophy.
V takšni podobi avtomobil zagotovo ne bo prišel na trg. Vseeno pa bo križanec, ki mu bo koncept služil kot osnova, najverjetneje obdržal oblikovalske elemente, kot so okrogli LED sprednji žarometi, pokončne LED zadnje luči, sprednji pokrov, ki zajema masko vozila, in pa prepoznavno, skoraj trikotno okno C-stebrička. To pa so zagotovo elementi, po katerih nova ”Katra” najbolj spominja na predhodnico.
Pri Renaultu so pri tem že razkrili, kakšno vlogo bo imel serijski avtomobil v modelni paleti. Novinec, ki v konceptni izvedbi v dolžino meri manj kot 4,2 metra, bo namreč ob boku Renaulta 5 nagovarjal kupce električnih križancev v segmentu B, kjer Renault danes nastopa z modeloma Clio in Captur. Z R5 si bo sicer delil tudi platformo CMF-EV in proizvodnjo v Franciji, na trg pa naj bi zapeljal do leta 2025.