Skupaj naj bi ga tožilo okrog 1.100 posameznikov.
Francoski proizvajalec osebnih avtomobilov Renault se je znašel pred novim sodnim sporom. Tokrat težava ni povezana z nekdanjim prvim možem znamk Renault in Nissan – ki je prav tako vpletena v aktualni zaplet – temveč z njihovimi pogonskimi sklopi, izdelanimi med letoma 2012 in 2018. Ali, bolj natančno, 1,2-litrskimi bencinskimi motorji, ki so jih v francoske in japonske avtomobile vgrajevali v omenjenem obdobju.
Izkazalo se je namreč, da omenjeni motorji – skupno je bilo v Veliki Britaniji in Španiji izdelanih 400.000 primerkov – tudi ob normalnem delovanju porabljajo absolutno preveliko količino olja, pomanjkanje tega pa seveda vodi v katastrofalne okvare in odpoved celotnega sklopa. Nastala škoda je običajno nepopravljiva.
Očitno pa je težava precej pogosta. V Franciji se je namreč skupaj povezalo kar 1.100 voznikov, lastnikov vozil, opremljenih s spornimi motorji, ki zdaj želijo pravico in odškodnino na sodišču. Ti so se povezali z lokalno pravniško platformo, očitno pa se na sodišču obeta trd boj za odškodnino.
Pri Renaultu naj bi bili namreč s težavo seznanjeni, kljub temu pa o vpoklicu doslej še niso razmišljali. Hkrati naj tudi ne bi bili naklonjeni možnosti skupinskega plačila odškodnin vsem prizadetim. Sporne primere naj bi namreč reševali individualno, z vsakim avtomobilom in lastnikom posebej ter po obisku servisa.
Pri zastopniku znamke Nissan v Franciji so se zadeve lotili nekoliko drugače, saj so vse lastnike vozil, opremljenih s spornimi motorji, pozvali, naj vzpostavijo stik z lokalnimi pooblaščenimi serviserji, kjer bodo sporne motorje pregledali in ukrepali po potrebi.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.