Ne glede na to, ali priljubljena ameriška pevka Rihanna ustvarja svojo kolekcijo spodnjega perila ali lastno kozmetično linijo, gre vse kot za med. Zato ne preseneča, da je ravno v času za prihajajoče valentinovo v Las Vegasu odprla svojo prvo fizično trgovino Savage X Fenty.
Rihanna in njena blagovna znamka ženstvenega, super seksi spodnjega perila in intimnih oblačil Savage X Fenty ta mesec odpira pet trgovin v nakupovalnih središčih po ZDA, najprej v Las Vegasu, nato pa tudi v Los Angelesu, Philadelphii, Washingtonu in Houstonu. Prva stvar, ki jo bodo obiskovalci njenih trgovin opazili, je žareča barvna paleta. V nasprotju z drugimi znamkami z intimnimi oblačili, ki gojijo estetiko boudoirja, trgovine Savage X Fenty prinašajo adrenalin svojih predstavitev na modni pisti. Neonske luči v fuksiji, smaragdu in safirju osvetljujejo prostor.
Rihannini oboževalci pričakujejo seksi inkluzivnost znamke Savage, presenečeni pa bodo nad ravnjo tehnologije, ki je vgrajena v vsako fizično trgovino. ”Nismo nujno znani kot tehnološka blagovna znamka, vendar izkoristimo to priložnost, da resnično združimo fizično in digitalno na način, ki ga v nakupovalnem središču še nismo videli, še zlasti ne v tej kategoriji, kjer sta udobje in samozavest tako pomembna,” pravi glavna trgovka in sopredsednica Christiane Pendarvis. Podjetje je sodelovalo s Fit:Match, da bi predstavilo aplikacijo za skeniranje telesa, ki strankam omogoča, da dobijo 3D-sliko telesa in priporočila izdelkov na podlagi tega, kar bi jim najbolj pristajalo. “Tehnologija ni namenjena nadomestitvi strokovnega znanja trgovca, je pa neverjeten način, da dobimo res natančen pogled na posameznikovo telo in damo prilagojena priporočila na podlagi našega asortimana. Mislimo, da bo to za nas povsem spremenilo igro,” je še dodala.
Poleg tehnologije 3D-skeniranja bodo trgovine Savage X Fenty imele različne nastavitve vzdušja, tako da bodo kupci lahko preizkusili svoj videz v želenem vzdušju. Obešalniki so narejeni iz kompostiranih stranskih proizvodov pšenice in celotna zasnova trgovine, od njenega ogrodja do interaktivnih prostorov, je modularna. “Navdihuje jo ideja hišice za punčke,” pravi sopredsednica in vodja marketinga Natalie Guzman. “Želeli smo imeti to neskončno zmožnost trgovanja in vedno spreminjati prostore, da bomo lahko še naprej zagotavljali najboljšo izkušnjo znamke Savage.” Prostor naj bi bil tudi posebej pripravljen za selfije iz kateregakoli zornega kota: ”Celotna trgovina je zelo primerna za Instagram,« potrjuje Guzman.
Toda ne verjemite le Rihanninim poslovnim partnerjem. Glasbenica, ikona in podjetnica je prepričana, da bodo njeni oboževalci našli njen pečat v celotnem prostoru trgovine Savage. ”Trgovina pripoveduje zgodbo in je zelo osredotočena na resnično izkušnjo. Vsaka podrobnost je bila skrbno premišljena, da bi ljudi potopila v blagovno znamko in dvignila potrošniško izkušnjo, hkrati pa bila igriva, prijazna in zabavna,” pravi Rihanna. ”Želeli smo se povezati s strankami v resničnem življenju in jim dati nekaj, česar še nikoli niso videli. Ustvarjanje prostora je zahtevalo veliko domišljije ter detajlov, ki sem jih vedno želela vključiti glede na lastne izkušnje kot stranke. Tako smo zadovoljni z izidom in zdaj komaj čakam, da ga ljudje vidijo,” je še povedala slavna pevka.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!