Španska avtomobilska znamka bi lahko proizvodnjo osebnih avtomobilov končala še pred koncem desetletja.
Španska avtomobilska znamka Seat velja za eno izmed treh tako imenovanih ”masovnih” znamk koncerna Volkswagen (poleg matične znamke in pa češke Škode), vendar pa obenem velja za daleč najmanj uspešno od vseh. Hkrati tudi nima prave prezence, še posebej po ločitvi športnega oddelka Cupra, ki je leta 2018 postala samostojno ime in prava uspešnica. Za Seat je to na drugi strani težko trditi.
V obdobju, ko avtomobilski koncerni na vseh področjih zmanjšujejo stroške proizvodnje novih vozil (z namenom povečevanja zaslužkov, ki bi jih nato preusmerili v razvoj električnih vozil ter drugih tehnologij), se zato pojavljajo ugibanja o njeni usodi. Zdaj je na to temo spregovoril predsednik Volkswagna, Thomas Schäfer, ki je sicer dejal, da znamka Seat ostaja aktivna, a da se o njeni prihodnosti še odločajo.
Seat je namreč v juliju in avgustu zabeležil 45- in 42-odstotni padec prodaje novih vozil, zaradi česar se pojavljajo ugibanja o smiselnosti njegovega obstoja. Schäfer je ob tem dejal, da Seat ostaja avtomobilska znamka, kot jo poznamo danes, vsaj še do leta 2028 oziroma 2029, naprej pa bo jasno šele v prihodnosti.
Na eni strani se pojavlja možnost, da bi Seat postal znamka, namenjena rešitvam na področju mobilnosti, nekako po zgledu Renaultovega projekta Mobilize. Ne nazadnje so pri Seatu pred časom že razkrili tudi električni skuter in skiro, ki bi bila povsem v skladu tega projekta. Spet druga rešitev je, da se Seat na trgu uvrsti pod Škodo, v segment cenovno dostopnih vozil in v segment, ki mu dominira Dacia. S tem bi k Volkswagnu pripeljali nove kupce, hkrati pa znotraj koncerna zmanjšali konkurenco Škodi.
Spremljajte N1 Magazin tudi na Facebooku.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.