Čudenje nad tem, zakaj številni čakajo v vrsti pred vhodom v Gospodarsko razstavišče, na družbenih omrežjih ne pojenja. Čakajoče v vrsti pa odgovarjajo: "Akcija je!"
Tudi danes je za vstop v t. i. pop up trgovino blagovne znamke SWY treba čakati približno uro. Vrsta se je okoli 12. ure enakomerno premikala naprej. Čeprav so prihajale vedno nove stranke, se čas čakanja bistveno ni spreminjal in tako se tudi vrsta ni daljšala. Se pa tokrat vije v drugo smer kot včeraj, torej od vhoda v dvorano Jurček proti križišču Vilharjeve z Dunajsko cesto.
Že od včeraj se sicer na družbenih omrežjih vrstijo objave začudenja nad tem, da so nekateri pripravljeni tako dolgo čakati v vrsti. Mnogi se zgražajo in ne morejo verjeti, da bi nekdo v vrsti stal za pajkice. Danes so nam čakajoče (večinoma gre za ženske) pojasnjevale, da so nameravale izdelke tako ali tako kupiti prek spleta, zdaj pa imajo priložnost, da jih dobijo po akcijski oziroma znižani ceni. Ob tem imajo zdaj možnost izdelek tudi pred nakupom pomeriti, saj blagovna znamka nima fizične trgovine, ampak vse prodaja prek spleta. Najbolj znan izdelek omenjene blagovne znamke so sicer pajkice, a prodajajo tudi druga oblačila za šport in prosti čas.
Čas, ki so ga čakajoče pripravljene žrtvovati, da pridejo do nakupa, se razlikuje: od pol ure do dveh ur.
SWY brand je sicer blagovna znamka Petre Parovel, ki ima močno prezenco na družbenih omrežjih. Samo na Instagramu ima več kot 103 tisoč sledilcev in številni med njimi so tako zvesti, da so pripravljeni malo dlje počakati tudi v vrsti.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje