Najhitrejši in najmočnejši audi R8 dokazuje, da je v tem modelu (in desetvaljniku) še kar nekaj iskre. In to iskre, ki poganja zadnji kolesi!
Četudi se čas klasičnih športnikov z velikimi motorji z notranjim zgorevanjem počasi izteka, so pri Audiju prepričani, da imajo še kaj pokazati. Tako so predstavili zadnjo verzijo športnika R8 z dolgim imenom R8 V10 performance RWD, ki zdaj zmore že izjemnih 570 KM (419 kW). In poganja le zadnji kolesni par!
Ta model bo sicer nadomestil ”klasično verzijo” audi R8 V10 (oznaka seveda govori o desetvaljniku, ki je v tesnem sorodu z Lamborghinijevimi stroji), ki pa je zmogel 30 konjev in 10 Nm navora manj. Tudi V10 performance RWD je na voljo v dveh karoserijskih različicah – kot zaprti kupe in roadstersko odprti spyder. Prvi do 100 km/h pospeši v 3,7 sekunde, spyder potrebuje desetinko več, najvišja hitrost kupeja znaša 329 km/h, nekaj težjega (dobrih 200 kg) spyderja pa 327 km/h. V prodaji pa ostaja štirikolesno (quattro) gnana verzija modela performance.
Bližnji sorodnik dirkalnika GT4
Pri novi verziji R8 V10 performance RWD se moč na zadnji kolesni par prenaša preko sedemstopenjskega samodejnega menjalnika S tronic, pomaga pa še delna mehanska zapora diferenciala. O nadzorovanem bočnem drsenju govorijo pri Audiju, ki ga omogoča vozni način sport mode.
Ta nekoliko sprosti sistem za nadzor stabilnosti, pomagajo pa tudi dirkaška dvojna trikotna vodila spredaj in zadaj ter seveda razporeditev teže 40 : 60. Serijski so 18-palčni zavorni koluti, doplačilni pa kar 19-palčni iz zmesi karbona in keramike. Platišča so sicer 19-palčna, na voljo pa so tudi pokalna platišča, ki jih vozijo na dirkalniku razreda GT4. Mimogrede – ta visokozmogljivi in prestižni audi sestavljajo skoraj ročno – na isti liniji kot istoimenski dirkalnik GT4, s katerim si menda deli kar 60 odstotkov delov!
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!