Verjetno skoraj vedno, ko pridete na stranišče, pogledate figuro na vratih, ki označuje, ali je to namenjeno moškim ali ženskam. Če ste doslej menili, da je moška figura s hlačami, ženska pa ima krilo, ste morda v zmoti. Kaj, če je ženska figura odeta v plašč superjunaka?
Ameriški Axosoft – podjetje, ki razvija programsko opremo – je pred časom začelo s kampanjo za izenačitev moških in žensk in ob tem predstavilo novo idejo za ženski znak na straniščnih vratih.
Tania Katan, programerka v Axosoftu in avtorica kampanje, je s projektom začela, da bi več žensk spodbudila k vstopu v tehnološko industrijo, saj to po njenem mnenju, mnogi ne povezujejo z ženskami.
Po mnenju Katan pa trikotnik, ki naj bi predstavljal obleko na ženski figurici, v resnici ne bi smel predstavljati obleke. Tako so v Axosoftu tradicionalni ženski simbol s trikotno obleko med kampanjo obarvali in oblačilo spremenili v “superjunaško” ogrinjalo.
“V znanosti, tehnologiji, umetnosti, matematiki, politiki, na ulicah in v naših domovih so ženske pogosto nevidne, nepovabljene ali preprosto zaobidene. Dekleta in ženske, ki se zanimajo za naravoslovje, tehnologijo, mehaniko in matematiko, so manjšina,” poudarjajo v Axosoftu.
Cilj kampanje “#Itwasneveradress” (Nikoli ni bila obleka op.p) je spodbuditi pogovore o sprejemanju žensk v katerem koli poklicu. “Ne gre le za enakopravnost žensk, ampak tudi za zapolnitev velikega pomanjkanja delovnih mest v številnih poklicih,” pišejo tuji mediji.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje