Skupina United Group, znotraj katere v Sloveniji poslujejo družba Telemach s storitvami EON, Total TV in mobilnimi paketi družine VEČ, televizija Sportklub, nakupovalna platforma Shoppster in tudi portal N1info.si, je prihodke povečala s 742 milijonov evrov leta 2019 na skoraj dve milijardi evrov lani.
Rast je, kot sporočajo, v glavnini posledica prevzemov. Med drugim je skupina lani vstopila na trge Hrvaške, Bolgarije in Grčije, kar pomeni, da skupina posluje na trgih, na katerih živi približno 40 milijonov ljudi. Število uporabnikov konec prvega četrtletja se je povečalo za skoraj 120 odstotkov v primerjavi z letom prej in znaša približno 11 milijonov, sporočajo iz United Groupa.
Del rasti je tudi posledica organske rasti na področjih, ki med drugim vključujejo plačljivo televizijo, telefonijo, mobilne storitve in internet, in rasti deleža naročnikov na pakete z več različnimi storitvami. “Organska rast v preteklem letu je še posebej pomembna, ker jo je podjetje doseglo sredi izzivov, ki jih je prinesla pandemija covida-19,” pravijo v skupini.
Rastoči dobiček
Prilagojen dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) se je lani povečal za 52,5 odstotka: s 315,6 milijona evrov leta 2019 na 481,3 milijona evrov leta 2020.
Rast dobička se nadaljuje tudi letos: v prvem četrtletju je znašal 179,2 milijona evrov, kar je za 111,8 odstotka več od 84,6 milijona evro v prvem lanskem četrtletju.
Telemach prehitel konkurenco
V sporočilu za javnost posebej izpostavljajo Telemach Slovenija, ki je konec lanskega leta postal vodilni ponudnik širokopasovnega dostopa do interneta. “S tem je postal eden redkih alternativnih operaterjev v Evropi, ki je prehitel nekdanjega monopolnega operaterja. Podjetje je uspešno povečalo tudi svoj tržni delež na področju mobilnih komunikacij na približno 25 odstotkov in preseglo mejnik 600 tisoč uporabnikov mobilnih storitev,” sporočajo iz United Groupa.
Telemach Slovenija je lani prihodke povečal za štiri odstotke, na 240,7 milijona evrov, prilagojeni kosmati denarni tok (EBITDA) pa je zrasel za 8,8 odstotka, na 89,4 milijona evrov, in predstavlja 37,1 odstotka prihodkov.
Prihodke so povečali predvsem zaradi rasti naročnikov. “Pozitiven trend se nadaljuje tudi v prvem četrtletju letos, saj so se prihodki medletno povečali za 6,6 odstotka, na 62,3 milijona evrov, predvsem zaradi večjih prihodkov od mobilne telefonije oziroma povečanega števila naročnikov, večjih internetnih prihodkov (zaradi nadgradnje in prehoda na pakete EON ) in večjih prihodkov od prodaje mobilnih telefonov,” so v United Groupu še zapisali v sporočilu za javnost.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!