Dars je za gradnjo težko pričakovanega novega priključka Dragomer na primorski avtocestni vpadnici v Ljubljano izbral konzorcij litijskega gradbinca Trgograd in hrvaškega gradbenega podjetja GP Krk.
Dars je za gradnjo težko pričakovanega novega priključka Dragomer na primorski avtocestni vpadnici v Ljubljano, ki naj bi ublažil prometno gnečo na območju, izbral konzorcij litijskega gradbinca Trgograd in hrvaškega gradbenega podjetja GP Krk. Podjetji bi dela izvedli za 28,5 milijona evrov brez davka. Možna je še revizija izbora.
Dars je na javno naročilo, objavljeno sredi oktobra lani, prejel štiri ponudbe.
Poleg ponudbe Trgograda in gradbinca s Kvarnerja, ki je aktiven tudi v Sloveniji, so jih oddali še Pomgrad, ki bi priključek zgradil za 33,6 milijona evrov brez davka, Kolektor CPG, ki je dal ponudbo za 33,9 milijona evrov, ter kranjski Garnol v sodelovanju s podjetjem Hering in hercegovsko družbo Provo BB, ki je dela ovrednotil na 34,4 milijona evrov.
Dars je izbral prvo ponudbo, preostale tri pa zavrnil kot nedopustne, je razvidno iz odločitve, objavljene na portalu javnih naročil. Glede na razpisno dokumentacijo je bila namreč najvišja dopustna vrednost ponudb določena pri 28,95 milijona evrov brez davka. Na Darsovo odločitev je sicer možna še pritožba oziroma zahteva za revizijo.
Gradnja napovedana že nekaj let
Gradnjo dodatnega priključka med Brezovico in Vrhniko so na Darsu napovedovali že nekaj let, a se je pridobivanje gradbenega dovoljenja, prvenstveno zaradi vseh potrebnih soglasij za gradnjo na območju na robu Ljubljanskega barja, zavleklo.
Z njegovo ureditvijo bodo promet preusmerili z regionalnih cest Brezovica–Vrhnika in Brezovica–Notranje Gorice–Podpeč na avtocesto. Namen je tako porazdeliti prometne tokove v prometnih konicah ter razbremeniti cestno omrežje, ki je vzporedno primorski avtocesti, med drugim močno obremenjen izvoz Brezovica, obenem pa povečati prometno varnost.
Kot so nedavno za Dnevnik pojasnili na Darsu, bodo sami po sklenjenem sporazumu krili skoraj 68 odstotkov naložbe v priključek, ki vključuje tudi povezovalno cesto do Vnanjih Goric, direkcija za infrastrukturo bo pokrila 28,4 odstotka naložbe, medtem ko bosta občini Brezovica in Log – Dragomer soudeleženi z 2,75 odstotka in enim odstotkom.
Dela bodo po napovedih potekala dve gradbeni sezoni.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!