Edina bencinska servisa na ljubljanski obvoznici – na počivališčih Barje sever in jug – sta zaradi prenove že pol leta zaprta. Julija letos, ko so tam zabrneli gradbeni stroji, so pristojni napovedali, da bodo dela končana v šestih mesecih. Kdaj bodo lahko vozniki na ljubljanski južni obvoznici spet natočili gorivo in se okrepčali v McDonald'su?
Julija letos so na južni ljubljanski obvoznici začeli prenavljati bencinska servisa in počivališči. Tudi zaradi te prenove so bili na tem delu avtoceste – enem bolj obremenjenih v Sloveniji – v prometnih konicah zastoji. Počivališče je bilo sicer ves čas odprto za voznike tovornjakov, ki so želeli tam prenočiti, in ostale voznike, ki so želeli na poti narediti odmor.
Poleg novih bencinskih črpalk se na obeh počivališčih obeta nekaj drugih novosti. Po prenovi glavnih objektov – stara bencinska servisa sta bila zgrajena leta 1990 – bodo lahko obiskovalci v kompleksih, ki bosta večja od 1.000 kvadratnih metrov, izbirali tudi med tremi različnimi ponudniki hrane – Fresh, Marche in McDonald’s. Veriga restavracij s hitro prehrano bo na obeh počivališčih nudila možnost drive-in nakupa hrane.
Pri Petrolu in Darsu so julija napovedali, da bodo dela predvidoma potekala pol leta. Bodo lahko torej vozniki konec leta na južni ljubljanski obvoznici že natočili gorivo in se okrepčali v eni od restavracij? Na to bo treba še malo počakati.v tem trenutku še potekajo zaključna dela izvajalcev in potrebne aktivnosti za odprtje prodajnih mest. Točen datum odprtja bodo lahko sporočili v prihodnjih dneh. V McDonald’su Slovenija pa so dejali, da se je gradnja nekoliko zavlekla, zato nam še niso mogli odgovoriti na vprašanje, kdaj bi lahko odprli novi restavraciji. Če sklepamo po fotografijah, ki smo jih posneli na počivališču, bi to lahko bilo zelo kmalu.
Kot so za N1 povedali pri Petrolu,Pod 1.200 kvadratnih metrov veliko nadstrešnico bo na obeh straneh avtoceste 18 točilnih mest za osebna vozila in 6 točilnih mest za tovorna vozila. Vozniki bodo lahko opravili nakup klasičnega goriva ter LPG, CNG in AdBlue, v kasnejšem obdobju pa bo omogočena tudi umestitev polnilnice za LNG in vodik. Na območju prodajnih mest bo urejenih 30 parkiranih mest za voznike tovornjakov, 90 parkiranih mest pa bo v upravljanju Darsa.
Za električna vozila je predvidena tudi postavitev štirih polnilnih mest z ultra hitrimi polnilnicami, kasneje pa še možnost širitve polnilnic na območje počivališča ter prostor za umestitev baterijskih hranilnikov. Energija za polnjenje e-vozil in za samooskrbo prodajnega mesta bo prihajala iz sončnih panelov, ki bodo nameščeni na strehi obeh prodajnih mest.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!