Državna revizijska komisija je zavrnila revizijo odločitve Darsa, ki je na razpisu zavrnil turško podjetje Özaltin Insaat za gradnjo odseka na tretji razvojni osi. Turško podjetje je s tem izpadlo iz tekme za gradnjo odseka med Podgorjem in Velenjem.
Državna revizijska komisija je zavrnila zahtevek za revizijo turškega podjetja Özaltin Insaat, ki mu Dars ni priznal sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi oddaje javnega naročila za gradnjo odseka Podgorje–Velenje na trasi tretje razvojne osi med Šempetrom in Velenjem. Prehodno je zavrnila tudi podoben zahtevek turškega Cengiza.
Dars je javno naročilo za gradnjo odseka Podgorje–Velenje na tretji razvojni osi med Šentrupertom in Velenjem jug, ki je predvidevalo dvofazni postopek izbire izvajalca, objavil januarja, julija pa sposobnost za sodelovanje v drugi fazi oddaje javnega naročila priznal konzorciju slovenskih gradbenih podjetij Kolektor CPG, Pomgrad, Gorenjska gradbena družba, CGP in Kolektor Koling ter avstrijskemu Strabagu.
Turškemu podjetju Özaltin Insaat medtem sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi oddaje javnega naročila ni priznal, saj po navedbah Darsa ta ni izkazoval izpolnjevanja več pogojev iz razpisa javnega naročila.
Turško podjetje je nato 24. julija letos vložilo zahtevek za revizijo. V njem je predlagalo razveljavitev odločitve o priznanju sposobnosti v celoti, podredno pa razveljavitev odločitve o priznanju sposobnosti v delu, v katerem mu ni bila priznana sposobnost. Zahteval je tudi povrnitev stroškov pravnega varstva, Darsu pa očital več kršitev v postopku oddaje javnega naročila.
Dars odločitev prepustil revizijski komisiji
Dars se z navedbami turškega podjetja ni strinjal, odločitev pa je prepustil Državni revizijski komisiji. Ta je danes sporočila, da ni ugotovila Darsovih kršitev pri pregledu vlagateljeve prijave. Navedla je, da je Dars “upravičeno zaključil, da vlagatelj ni izkazal izpolnjevanja naročnikovih referenčnih zahtev”.
Turško podjetje namreč niti na podlagi prijave niti na podlagi naknadne dopolnitve prijave, na katero je bilo pozvano, ni izkazalo, da je izvedlo dve sidrani pilotni konstrukciji, kot je to zahteval naročnik v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila. Darsu zato ni mogoče očitati kršitev, so še navedli pri Državni revizijski komisiji, ki je tako vlagateljev zahtevek za revizijo zavrnila kot neutemeljen.
V povezavi z istim javnim naročilom so septembra iz komisije sporočili, da je ta zavrnila tudi zahtevek za revizijo turškega Cengiza, ki mu Dars prav tako ni priznal sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi oddaje javnega naročila za gradnjo odseka Podgorje–Velenje.
Dars tako postopek v zvezi z gradnjo odseka Podgorje–Velenje na trasi tretje razvojne osi med Šempetrom in Velenjem nadaljuje s konzorcijem slovenskih podjetij in Strabagom.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje