Če mislite, da ste bili pri nakupu vzmetnice Swiss+Bed oškodovani, na Zvezi potrošnikov Slovenije svetujejo, da se obrnete neposredno na prodajalca. Če vašemu zahtevku ne ugodi, boste morali počakati na odločitev tržnega inšpektorata.
Na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) so na tržni inšpektorat podali prijavo zoper podjetje Kanes, ki prodaja vzmetnice znamke Swiss+Bed. Ugotovili so, da se številne oglaševane lastnosti vzmetnic ne ujemajo z realnimi specifikacijami izdelkov.
Več o tem, kaj so ugotovili pri testiranju vzmetnic, lahko preberete v članku Podjetje, ki prodaja vzmetnice, prijavili inšpektoratu. Sledi še kazenska ovadba.
A kaj lahko stori potrošnik, ki se počuti oškodovan? Zakon o varstvu potrošnikov določa, da lahko, če podjetje uporabi nepošteno poslovno prakso in s tem povzroči oškodovanje potrošnika, ta od prodajalca zahteva znižanje kupnine ali pa zahteva vračilo celotnega plačanega zneska. Če je nastala škoda, lahko zahteva tudi povrnitev škode.
Na zvezi potrošnikov kupcem svetujejo, da se s svojim zahtevkom obrnejo neposredno na prodajalca. Če ta ne bo ugodil zahtevku potrošnika, bo treba počakati na dokončno odločitev tržnega inšpektorata o uporabi zavajajoče poslovne prakse.
Prijavo na tržni inšpektorat zoper podjetje Kanes, ki prodaja vzmetnice Swiss+Bed, so na ZPS že podali, v kratkem pa jih bodo tudi kazensko ovadili zaradi goljufije ali preslepitve kupcev.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje