Policija: Še vedno ni jasno, kdo je odredil obračanje avtomobilov na avtocesti

Slovenija 02. Jun 202313:02 1 komentar
policist
N1

Darsovi delavci so zjutraj odpravljali škodo po včerajšnji prometni nesreči na primorski avtocesti proti Kopru, v nasprotni smeri pa je prehitevalni pas še zaprt, je povedal vodja Darsove baze v Postojni Sašo Svetlin. Medtem še ni jasno, kdo je voznike v zastoju napotil k obračanju. Kot je povedal vodja prometne policije Igor Kapun, PU Koper četrtkovo dogajanje še vedno preverja.

Včeraj se je med Razdrtim in Postojno pred počivališčem Studenec zgodila prometna nesreča. Zaradi počene pnevmatike je tovornjak zaneslo, prebil je ograjo in na nasprotni strani avtoceste trčil v drug tovornjak. Cesta je bila v tej smeri več ur zaprta.

Nekateri vozniki so v zastoju začeli obračati avtomobile in voziti v nasprotno smer. Z Darsa so v odgovoru enemu od uporabnikov Twitterja v zvezi s tem odgovorili, da naj bi po dogovoru s policijo reševanje v zastoju ujetih vozil potekalo tudi na ta način.

Vodja Darsove baze v Postojni Sašo Svetlin je za STA pojasnil, da glede kolone nasproti vozečih avtomobilov, ki se je pojavila v videoposnetku, ni odločal nihče, ampak so se vozniki, ki so bili prvi pred prizoriščem prometne nesreče, po njihovih informacijah začeli obračati samoiniciativno.

“Ko so naši zaposleni to videli in je bil odsek na Razdrtem že zaprt, so predlagali, da bi obrnili vsaj tiste, ki so bili v koloni zadnji in praktično tik pred priključkom. Policist je takrat to potrdil, a so kmalu to prenehali. Res pa je, da se je nato pripeljala druga policijska patrulja, ki menda o tem ni bila obveščena,” je dogajanje pojasnil Svetlin. Navodila za takšno obračanje na avtocesti sicer lahko izda samo policija, je dodal.

Vodja Sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi Ivan Kapun je pojasnil, da PU Koper natančno preverja, kaj se je včeraj zgodilo, in poskuša dobiti odgovore na vprašanja, kdo je obračanje odredil.

“Obračanje ujetih vozil je dober ukrep, saj ljudi v zastoju ne moremo pustiti več ur,” je poudaril Kapun in dodal, da je ključno, da se to naredi v skladu s smernicami, ki jih je leta 2016 izdal Dars. “Oni imajo podatke o stanju in gibanju prometa ter zato sprejemajo odločitve, a obračanje koordiniramo policisti. Na terenu sodelujejo vzdrževalci Darsa, ki na pomoč pokličejo tudi cestninske nadzornike. Policisti pa moramo zagotoviti kakšnega dodatnega policista, da ureja promet na izvozu, kjer vozila zapustijo avtocesto.”

Pogoj za obračanje vozil je, da pričakujemo, da bo zastoj dolg vsaj dve uri ali več, ter seveda, da je avtocesta v tistem delu popolnoma zaprta, je pojasnil Kapun. “Samovoljno obračanje v zastoju je prepovedano,” je ob tem še enkrat poudaril.

Dodal je, da bi bilo neodgovorno že zdaj govoriti, kdo je včerajšnje obračanje odredil, saj stvari še preverjajo. “Mogoče bomo naslednjič tako ravnali boljše, bolj učinkovito. To je bila medijsko zanimiva zgodba, a ogrožen ni bil nihče, saj je bil promet zaprt, srečevali so se le tisti, ki so stali v zastoju,” je dodal.

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje