Slovenska veja trgovca Lidl se je na družbenih omrežjih znašla pod plazom kritik, ker v zadnjem katalogu ob velikonočni ponudbi ni vključila voščila ob tem prazniku. V Lidlu odgovarjajo, da je glavni namen letakov obveščanje kupcev o ponudbi, ki je na voljo tedensko. In poudarjajo, da imajo tudi izdelke za velikonočno mizo.
Posameznike je ta teden razburil Lidlov katalog, v katerem pogrešajo voščilo ob prihajajočih velikonočnih praznikih. V katalogu so namreč ob ponudbi velikonočnih jedi kupce povabili, da “doživijo vse občutke pomladi”.
Jezne odzive na katalog lahko zasledimo predvsem na družbenih omrežjih, kjer uporabniki Lidl obtožujejo diskriminacije kristjanov in napovedujejo, da bodo odslej nakupovali drugje.
Kot so v odzivu na dogajanje za N1 zapisali pri Lidlu, skušajo v letakih predstaviti ponudbo tako, da vsak kupec hitro in enostavno najde tisto, kar potrebuje. “Rdeča nit marketinških aktivnosti v tem obdobju je prihod pomladi in z njo povezana praznovanja, opravila in druge dejavnosti, ki so običajne za ta letni čas,” so pojasnili.
Pri Lidlu se sicer trudijo, da bi vsakemu posamezniku, ki jih zaradi besed v katalogu okrca, pojasnili, da ponudbo za velikonočne praznike vsekakor imajo. “Izdelki za velikonočno mizo – tradicionalna velikonočna šunka, praznično pecivo, potice, velikonočna čokoladna jajčka in podobno – so že na voljo v naših trgovinah,” pišejo v svojem odzivu na Twitterju. Ob tem poudarjajo, da je glavni namen letakov obveščanje kupcev o ponudbi, ki je na voljo tedensko.
Lidl se je v podobni situaciji znašel že pred božično-novoletnimi prazniki, ko so kritiki pogrešali voščilo za božič. V zapisih na družbenih omrežjih so takrat nekateri omenili tudi to, da je Lidl božično voščilo vključil v hrvaški katalog, v slovenskega pa ne. V hrvaškem katalogu sicer tudi tokrat najdemo velikonočno voščilo.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje