Po tem ko smo poročali o spremembi na Miklošičevi cesti v središču Ljubljane, kjer so preko kolesarskega pasu z rumeno barvo zarisali tri parkirna mesta za taksije, so z MOL sporočili, da prometna ureditev za kolesarje na tem mestu ostaja enaka. "Gre za južni odsek Miklošičeve ulice, ki po prometnem obnašanju predstavlja del območja za pešce, zato je izrecna označitev vodenja kolesarjev nepotrebna," so zapisali in dodali, da ne gre za "izkaz dajanja prednosti taksi vozilom ali motornemu prometu na sploh".
V ponedeljek smo poročali o spremembi na Miklošičevi cesti v središču Ljubljane, kjer so preko kolesarskega pasu z rumeno barvo zarisali tri parkirna mesta za taksije.
Ljubljanska kolesarska mreža je takrat za N1 komentirala, da je sprememba nejasna in kontradiktorna ureditvi območij za pešce ter bo lahko vodila v konflikte in nesreče, v katerih bo nejasna odgovornost udeležencev.
V petek so z Mestne občine Ljubljana (MOL) za N1 sporočili, da prometna ureditev za kolesarje na tem območju ostaja enaka kot doslej.
V poletnem času so namreč preuredili garnituro potopnih valjev na vstopni točki v območje za pešce na Miklošičevi cesti pri hotelu Union. “Zaradi tega smo zamenjali tudi vse nepremične elemente ob potopnih valjih, to je nepremične stebričke in prometno signalizacijo, ter jih tudi geometrijsko prilagodili,” so pojasnili.
Kolesarski pas kasneje zabrisali
“Gre za južni odsek Miklošičeve ulice, ki po prometnem obnašanju predstavlja del območja za pešce, zato je izrecna označitev vodenja kolesarjev nepotrebna. V primerjavi z ureditvami na širšem območju za pešce v mestnem jedru je označitev tudi nesmiselna, saj kolesarji nikjer na tem območju niso vodeni po kolesarskih pasovih, ker gre za skupne površine, ki si jih uporabniki delijo,” so sporočili za N1.
Na MOL so dodali, da so zaradi nedvoumnosti predhodni kolesarski pas na območju od križišča z Nazorjevo ulico do novih potopnih valjev pri hotelu Union kasneje zabrisali.
Lokacija privlačna za dostavo obiskovalcev in potnikov
“Prometna ureditev za kolesarje na tem območju je enaka kot doslej,” so dejali. “Ohranjen pa je pas za vodenje kolesarjev v delu, ki predstavlja priključni krak križišča Miklošičeve ceste in Dalmatinove ulice, in ta usmerja oziroma vodi kolesarje zz območja za pešce na območje neomejenega prometa, kar omogoča varnejše vključevanje kolesarjev vanj,” so pojasnili.
Po besedah MOL je lokacija slepega odseka Miklošičeve ceste “privlačna za dostavo obiskovalcev območja za pešce, geometrija ulice tudi omogoča manevre za dostavo potnikov z osebnimi vozili”, zato so tam določili tri parkirna mesta za taksi vozila.
“Premik parkirnih mest na drugo stran Miklošičeve ceste je bil potreben zaradi ureditve dodatnega parkirnega mesta za taksi vozila, česar ni bilo mogoče izvesti na nasprotni strani ulice, kjer so bila parkirna mesta za taksi vozila doslej,” so še pojasnili na MOL in dodali: “Poudarjamo, da sprememba ni izkaz dajanja prednosti taksi vozilom ali motornemu prometu na sploh,” kakor je bilo mogoče razbrati iz razprav na družbenih omrežjih in odzivov na naš prispevek.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!