Tik pred začetkom šolskih počitnic telefoni na Finančni upravi RS pregorevajo. Konec meseca se namreč izteče tudi možnost koriščenja turističnih bonov in bona21. Kako preverimo, ali bone še imamo, kaj potrebujemo za njihovo koriščenje in za kaj jih lahko porabimo?
Prihodnji četrtek se izteka veljavnost turističnih bonov in bona21. Ker imajo ljudje številna vprašanja o koriščenju bonov, klicni center Finančne uprave RS (Furs) pregoreva. Gostja v oddaji N1 STUDIO je bila Barbara Škrinjar s Finančne uprave.
“Naš klicni center je v teh dneh res močno obremenjen, zato smo tudi zato, da bi se izognili slabi volji zavezancev, ki kličejo in čakajo, prosili vas medije za pomoč, da pomagamo in pridemo nasproti z informacijami,” je dejala gostja.
Ljudi najbolj zanima, koliko bona jim je še preostalo, saj obstaja možnost, da ga izkoristimo v več delih. Kar 83 odstotkov klicev je namenjeno zgolj tem vprašanjem. “Preden sem prišla sem, sem preverila, kakšen je trenutni čas čakanja – 25 do 30 minut, kar je dolgo. V klicni center smo prerazporedili več uslužbencev, ampak žal je število klicev trenutno tako veliko, da ljudje še vedno čakajo predolgo,” je stanje v klicnem centru opisala gostja. Število klicev je naraslo že maja, v višave pa je poskočilo ta mesec. Zato na Fursu pozivajo k uporabi aplikacije eDavki.
Mobilno aplikacijo eDavki trenutno uporablja že 300.000 zavezancev, vsi uporabniki pa lahko v tej aplikaciji stanje svojih bonov preverijo le z dvema klikoma. “Pa ne samo stanje bona, temveč tudi, kje so unovčili bone, v kakšni vrednosti …,” je dodala Barbara Škrinjar. V eDavke se lahko enostavno registriramo z uporabniškim imenom (naša davčna številka) in geslom. Uporabimo lahko tudi digitalno potrdilo. Ena izmed opcij, da preverimo stanje svojih bonov, je tudi, da o tem povprašamo ponudnika, kjer jih želimo koristiti.
Ljudje v klicni center za turistične bone kličejo tudi zaradi digitalnih bonov, a avtomatski odzivnik že po pozdravni špici opozori, da to ni pravi naslov in navede telefonsko številko, kamor se lahko obrnete.
Na Fursu so ponudnike opomnili, naj v sistemu vse uredijo do 30. junija, saj bo potem tudi sistem za bone nehal delovati, je še dodala gostja s Fursa.
Turistični bon je bil namenjen predvsem kot pomoč turizmu, ki ga je prizadela pandemija. Uporabnost bona21 pa je razširjena – tukaj je še kultura, šport in gostinstvo, je spomnila Barbara Škrinjar. Postopek unovčevanja bonov je povsem enostaven, potrebuješ pravzaprav samo identifikacijski dokument. Ponudniki imajo pripravljene vse potrebne obrazce. Če gre za prenos bonov, pa je pomembno imeti s seboj izpolnjen in podpisan obrazec.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!