Klicni center Fursa pregoreva, “krivi” so seveda turistični boni

Slovenija 22. Jun. 202219:211 komentar
Delite:
Recepcija hotela
Foto: PROFIMEDIA

Če želite izkoristiti turistične bone in bone21, je pred vami še zadnji konec tedna, ko je to možno. Rok veljavnosti obeh bonov se namreč izteče prihodnji četrtek, 30. junija. Odgovore na vprašanja, povezana z boni, lahko najdete v aplikaciji eDavki ali pa v klicnem centru Finančne uprave RS (Fursa).

Rok veljavnosti turističnih bonov in bona21 je 30. junij, zato je pred nami še zadnji teden – in samo še en vikend – ko jih lahko izkoristimo. Najlažji način, da spremljamo stanje porabe bonov, je aplikacija eDavki.

Če nimamo dostopa do eDavkov, je na voljo tudi klicni center na Finančni upravi RS (FURS). Vsa vsebinska vprašanja lahko postavimo na telefonski številko 08 200 1005 ali na elektronskem naslovu [email protected].

Na nas se je obrnila bralka, ki je na center klicala, ker jo je zanimalo, koliko bonov ji je še ostalo. Ker nima urejenega dostopa do eDavkov, je poklicala na klicni center. “Klicala sem danes ob 7.45 in bila že takrat 15. v čakalni vrsti. Povedali so mi, da bom čakala 24 minut. In res je bilo tako,” je opisala sogovornica, ki je bila kljub nekaj čakanja zadovoljna z odzivnostjo in storitvijo klicnega centra.

Ko kličemo na to telefonsko številko, se oglasi digitalni odzivnik, ki ne pove le, kateri smo v čakalni vrsti, temveč tudi opozori, naj se v primeru, da imamo vprašanje o digitalnih bonih, obrnemo na drugo telefonsko številko (01 555 59 00). Prav tako nas moški glas opozori, naj pripravimo davčno številko za hitrejšo obravnavo.

Vrednost turističnega bona je za starejše od 18 let 200 evrov, za ostale 50 evrov, medtem ko je bon21 za starejše od 18 let vreden 100 evrov, za ostale pa tudi v tem primeru 50 evrov.

Da se na številu klicev zelo pozna, da se veljavnost bonov izteka 30. junija, so nam potrdili tudi na Fursu. Zaradi tega so v klicni center prerazporedili dodatne uslužbence, a je kljub temu odzivni čas še vedno močno podaljšan.

Število klicev v KC FURS
Foto : FURS

Ker v 83 odstotkih klicev ljudi zanima samo to, kakšno je stanje njihovih turističnih bonov oziroma bona21, na Fursu poudarjajo, da je res najhitrejši način vpogled v eDavke. S tem se tudi izognemo čakanju na liniji.

V 16 odstotkih primerov upravičenci vprašajo, kaj potrebujejo, da lahko plačajo storitev z bonom. Potrebujete identifikacijski dokument oziroma kopijo identifikacijskega dokumenta in izpolnjen obrazec Potrditev unovčitve bona.

Vsebina vprašanj v KC BON
Foto : Vprašanja klicateljev (Vir: FURS)

Spremljajte N1 na družbenih omrežjih FacebookInstagram in Twitter

Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.

Komentari

Vaš komentar