V kratkem bi se lahko začela gradnja nadomestnega železniškega nadvoza čez Dunajsko cesto v središču Ljubljane. Nov nadvoz bo imel šest železniških tirov, dva tira bosta dobili tudi progi proti Kamniku in Gorenjski, je prvi poročal Dnevnik.
Še pred obnovo ljubljanske železniške postaje se bo začela gradnja novega železniškega nadvoza na Dunajski cesti. Namesto zdajšnjih štirih tirov bo imel nov nadvoz šest železniških tirov, izhaja iz razpisa direkcije za infrastrukturo. Nadvoz nad Dunajsko cesto bodo zrušili in zgradili širšega. Gradnja bo potekala v dveh fazah, železniški promet pa bo v vmesnem času tekel po dveh tirih.
Predvidevati je mogoče, da bodo v tem času zapore cestnega prometa na Dunajski cesti. Ta predstavlja eno glavnih vpadnic v mestno središče, njene zapore pa so v preteklosti že povzročile prometni kolaps.
Iz razpisne dokumentacije je mogoče razbrati, da bodo ob gradnji novega železniškega nadvoza posebno pozornost namenili tudi odvajanju meteornih voda tako na železniških tirih kot tudi na cesti. Podvoz na Dunajski cesti je namreč – tako kot več ljubljanskih podvozov – ob močnejših deževjih poplavljen.
Projekt Emonika prvič predstavljen 2007
Vrednost projekta nadgradnje glavne postaje železniške postaje s tirno infrastrukturo je ocenjena na slabih 110 milijonov evrov. V načrtu za okrevanje in odpornost je temu projektu namenjenih več kot 80 milijonov evrov, piše Dnevnik.
Projekt Emonika vključuje gradnjo nove železniške in avtobusne postaje, ob tem pa še nakupovalno središče, hotel in več poslovnih stavb. Prvič so projekt predstavili leta 2007, po takratnih napovedih pa bi morala biti gradnja zaključena leta 2010.
Nova glavna avtobusna postaja ne bo več ob Masarykovi cesti, ampak jo bodo premaknili na drugo stran železnice ob Vilharjevo cesto. V pritličju bo prostor za avtobuse, nad njim bo čakalnica, kjer bo tudi povezava z železniško postajo. S premikom avtobusne postaje ob Vilharjevo cesto se bo ob Masarykovi sprostilo veliko prostora. To naj bi izkoristili za širitev ceste, ob tem pa bo prostor tudi za širok pločnik in kolesarsko stezo, medtem ko bo na sredini drevored in rezerviran prostor za tramvaj.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!