Turistična agencija Kompas po odpovedi več turističnih aranžmajev na grških otokih Lefkas in Samos še naprej razburja potnike. Tokrat s potezo, da dopustnike z ljubljanskega letališča preusmerijo na letališče v Salzburgu in pot do destinacije podaljšajo za več ur. "To se mora končati, to je laganje in sprenevedanje," se je na N1 obrnila razburjena bralka, ki se s premikom odhoda ne strinja. Kako odgovarjajo na Kompasu?
Težave s turistično agencijo Kompas se, kot vse kaže, nadaljujejo. V začetku julija so tik pred zdajci odpovedali več turističnih aranžmajev za dopustovanje na grških otokih Lefkas in Samos, saj niso uspeli zagotoviti letala s posadko. V agenciji so pred tem na poizvedovanja N1 zanikali, da naj bi gostje zaradi zapleta pri najemu čarterskega letala ostali brez počitnic.
A zapletov s tem še ni konec. Na naš naslov sta se zdaj obrnila dva bralca, ki sta razočarana nad dejstvom, da je Kompas prestavil let na priljubljeni grški otok Zakintos. Tja ne bodo leteli iz Ljubljane, kot je bilo predvideno ob nakupu aranžmaja, temveč iz avstrijskega Salzburga. “Zaradi odpovedi leta predvidenega prevoznika smo bili primorani urediti alternativni prevoz na vašo destinacijo,” so s Kompasa sporočili svojim strankam.
“To se mora končati”
Ob tem pa so jim dopisali, da brezplačen preklic aranžmaja zaradi sprememb ni mogoč, saj da “stranki zagotavljamo izvedbo vplačanih storitev ter skladno s splošnimi pogoji sprememba odhodnega letališča ne predstavlja potniku pravice do brezplačne odpovedi”.
“To se mora končati, to laganje in sprenevedanje,” se je na N1 obrnila razburjena bralka. S premikom odhoda iz Salzburga kljub rezervaciji iz Ljubljane se ne strinja. “Najprej prodajajo polete iz Ljubljane, za katere sploh nimajo letal, potem ob spremembi odhodnega letališča ne omogočajo potnikom brezplačne odpovedi,” je zapisala. Drugi razočarani bralec pa je zapisal, da se bo pot podaljšala za več kot šest ur.
Čeprav smo se v uredništvu N1 na turistično agencijo Kompas obrnili po dodatna pojasnila, odgovorov nismo prejeli. Se je pa agencija odzvala za oddajo 24 ur. Njihov odziv je bil povsem drugačen od sporočila, ki so ga poslali svojim strankam. Kot so zapisali, “vsakemu potniku, ki jih kontaktira z željo po odpovedi, pridejo nasproti in uredijo povračilo celotne kupnine.” Zapleta z avtobusno vožnjo do Salzburga v Kompasu niso pojasnili.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje