Turisti pri Kompasu plačali počitnice, a ostali brez dopusta na grških otokih

Slovenija 08. Jul 202419:48 > 09. Jul 2024 15:48 8 komentarjev
zakintos grčija
Zakintos (Foto: Profimedia)

Turistična agencija Kompas je tik pred zdajci odpovedala več turističnih aranžmajev za dopustovanje v Grčiji v prihodnjih dneh. Ko smo agencijo prejšnji teden spraševali o morebitnih odpovedih, so te zanikali in dejali, da se zgolj soočajo z izzivi, ki so v visoki turistični sezoni nekaj običajnega.

Turistična agencija Kompas je tik pred zdajci odpovedala več turističnih aranžmajev za dopustovanje v Grčiji v prihodnjih dneh. Razlog? Ni jim uspelo dobiti letala s posadko, ki bi Kompasove potnike odpeljal na grške otoke. O tem smo agencijo Kompas spraševali že prejšnji teden, a so zanikali, da bi morali počitnice odpovedati.

Kot so prvi poročali na portalu 24ur.com, je Kompas svoje stranke tik pred zdajci obvestil, da odpoveduje letovanje na grških otokih. Portal navaja primer turistke, ki naj bi ta teden odpotovala na Kreto, a so jo po njenih besedah obvestili, da so odpovedali polete za celo sezono na otoke Lefkas, Zakintos, Samos in Kreta.

Na Kompasu so zanikali, da bi, da bi odpovedali odhode za celo poletje. “Gre za odhode v prihodnjih dneh in za določene destinacije, kot sta Lefkas in Samos. Odpoved poleta na destinacijo Kreta je neresnična informacija, tovrstno poročanje je zavajanje. Odpovedi poletov na druge destinacije v Grčiji in na Mediteranu ne pričakujemo,” so poudarili.

Samos grčija
Otok Samos (Foto: Profimedia)

Še prejšnji teden so težave zanikali

Prejšnji teden smo na N1 preverjali informacijo, da naj bi zaradi zapleta pri najemu čarterskega letala Kompasovi gostje ostali brez počitnic, a je turistična agencija to zanikala. “V Kompasu smo v letu 2024 sprejeli pomembno strateško poslovno odločitev, da za izvajanje svojih čarterskih poletov na Mediteran najamemo lastna letala, s katerimi vsak teden letimo v Turčijo in na šest grških otokov,” so zapisali v odgovoru.

“Naši poleti na destinacije potekajo skladno z načrtovanimi. S posameznimi izzivi, ki so v visoki turistični sezoni nekaj običajnega, se uspešno soočamo s ciljem, da našim potnikom zagotovimo pričakovane počitnice,” so poudarili v agenciji.

Toda “posameznih izzivov” jim, kot kaže, ni uspelo rešiti.

V ponedeljek so pojasnili, da so bili “zaradi nepričakovanih tehničnih zapletov pri izvedbi čarterskih poletov oziroma odpovedi s strani letalskega prevoznika” prisiljeni odpovedati poleta na Lefkas in Samos, let na Zakintos pa bo izveden v omejenem obsegu. Po informacijah N1 pa je Kompasu uspelo najeti nadomestno letalo za Zakintos, ki pa je premajhno, da bi prepeljalo vse potnike, ki so plačali aranžma.

Alternativne počitnice ali vračilo denarja

“Potnikom, ki so imeli rezerviran aranžma na omenjenih destinacijah, skušamo poiskati alternativen način potovanja na destinacijo oziroma imajo na voljo izbiro aranžmajev na kateri od ostalih destinacij na Mediteranu,” so še dodali pri Kompasu.

Zagotovili so, da bodo ostale odhode izvedli z nadomestnimi poleti in pričakujejo, da se bo situacija v prihodnjih tednih normalizirala z nadomestitvijo obstoječega pogodbenega letalskega prevoznika z drugimi partnerji.  “Trudimo se, da bi naši poleti na destinacije potekali skladno z načrtovanimi ter da bi našim potnikom zagotovili pričakovane počitnice,” so dodali.

Omenjena turistka je za 24ur.com še povedala, da ji v turistični agenciji nočejo vrniti denarja, nadomestilo naj bi razočaranim strankam ponudili v obliki dobropisa. V agenciji so to zanikali in za N1 pojasnili, da so potnikom, ki naj bi počitnikovali na destinacijah v prihajajočih dneh, za katere niso uspeli zagotoviti poleta, ponudili alternativne opcije aranžmajev. “Večina potnikov se je za ponujene opcije odločila in se odpravlja na svoje počitnice. Tistim, ki alternativnih možnosti niso sprejeli in so rezervacijo odpovedali, pa, skladno z zakonodajo, urejamo postopek vračila denarja. Nekateri so vračila prejeli že danes, ostali bodo svoja vplačila prejeli najkasneje jutri (v torek, op. p.),” so obljubili.

Težave že dlje časa? “Navedbe ne držijo”

Na družbenih omrežjih je več Kompasovih potnikov opisalo naslednji primer: “Ko smo prejšnji mesec s Kompasom potovali na Samos, smo na letalu na Brniku čakali več kot uro, ko je pilot pojasnil, da naročnik ni plačal leta in da dokler ne prejmejo plačila, ne bo poletel. Imeli smo srečo, da so plačali in poleteli.”

Agencijo Kompas smo vprašali, ali te navedbe držijo, do kakšnega zapleta je prišlo in zakaj. “Navedba glede vzroka enourne zamude ne drži in s strani posadke razlog za zamudo ni bil pravilno skomuniciran, za kar se nam je prevoznik naknadno tudi opravičil. Zamude in drugi izzivi v letalskem prometu, ki neposredno vplivajo na izvedbo turistične storitve, so v turizmu v visoki sezoni izziv, s katerim se soočajo številni organizatorji potovanj, tako doma kot po svetu,” so odgovorili.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje