Vprašanja, ki se že ob začetku obnove po najhujši naravni katastrofi pri nas že kopičijo pri ljudeh, pomaga reševati tudi klicni center za obnovo. Na številko 114 od torka dalje prihajajo vprašanja o položnicah in popisu škode, včasih pa kdo pokliče tudi samo zaradi pogovora. Med kopico vprašanj pa pride tudi kakšna velikodušna ponudba, ki jo je, kot pravi vodja klicnega centra in gost oddaje N1 STUDIO Andrej Šter, ganljivo slišati.
Po najhujših poplavah v zgodovini Slovenije je pred prizadetimi prebivalci dolgotrajna in težka obnova. Ti pomoči ne bodo potrebovali le pri gradnji razdejanih hiš, temveč tudi pri zagotavljanju odgovorov na kopico zapletenih vprašanj. Nanje skušajo odgovoriti v klicnem centru za pomoč po poplavah na številki 114, za katerim je drugi delovni dan. Vodi ga dolgoletni vodja konzularnega sektorja zunanjega ministrstva Andrej Šter, ki je bil gost oddaje N1 STUDIO.
Prve dni se v klicnem centru po Šterovih besedah največ ukvarjajo z možnostjo refundacije in sofinanciranja stroškov za elektriko. Informacije o tem, kaj morajo prizadeti državljani storiti in kako lahko izkoristijo to možnost, v centru še iščejo na gospodarskem ministrstvu in pri operaterjih. “Če naš operater ne ve odgovora, klicatelj ni zadovoljen,” je pojasnil vodja klicnega centra, kamor kliče vse več ljudi. Med njimi so danes prejeli tudi izjemen klic, ki je operaterje v centru zelo ganil.
Na vprašanja ljudi v klicnem centru je danes odgovarjalo 15 ljudi, zbranih z različnih vladnih služb in ministrstev. Operaterjem so bili v centru in na telefonu na voljo tudi strokovnjaki z drugih ministrstev. Kot pravi Šter, je že sedaj jasno, da bo treba ekipo okrepiti z ljudmi, ki so pripravljeni na takšno delo in bodo imeli smisel za komuniciranje z ljudmi. “Če tega ni, ne bo zadovoljstva ne na eni ne na drugi strani,” je razložil vodja centra.
Seveda v klicnem centru na vsa vprašanja ne morejo odgovoriti takoj. Nekatera izmed njih so še posebej specifična in za odgovor potrebujejo več časa. “Pomembno je, da ljudem damo vedeti, da je za njihov problem nekomu mar,” je poudaril sogovornik. Kako v klicnem centru poskrbijo za odgovore na kompleksnejša vprašanja?
Poleg vprašanj in dilem je med ljudmi na razdejanih področjih veliko tudi stisk in jeze. Kot je povedal sogovornik, pokličejo na 114 tudi ljudje v stiski, ki se želijo z nekom le pogovoriti. Operaterji jim prisluhnejo, nekoliko manj potrpljenja pa imajo za tiste, ki so se namenili prek telefonske zveze sproščati jezo. Kljub pripravljenosti na pomoč pa Andrej Šter opozarja, da za nekatera sicer smiselna vprašanja ta klicni center ni najboljši naslov. Katera vprašanja so to?
Do letošnjega poletja je Šter dolgo časa vodil konzularni sektor zunanjega ministrstva, v preteklosti pa je bil tudi državni sekretar na zunanjem ministrstvu in na čelu notranjega ministrstva. Odgovore na vprašanja ljudi je iskal tudi med epidemijo covida, od koder so izkušnje še vedno aktualne. Za pomoč pri reševanju težav se je kljub napovedani upokojitvi ponudil tudi tokrat. “S krampom in samokolnico lahko zelo malo pomagam,” je sklenil v zanj značilnem slogu.
Celotno oddajo N1 STUDIO si lahko ogledate v spodnjem posnetku:
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in X.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje