Preobrat pri prenovi jeseniške postaje: ministrica Bratušek napovedala revizijo

Slovenija 11. Apr 202409:45 3 komentarji
Železniška postaja Jesenice (Foto: Nik Bertoncelj/BOBO)

Potem ko so na ministrstvu za infrastrukturo še v začetku marca trdili, da je več kot dvakratno zvišanje cene za prenovo železniške postaje Jesenice upravičeno, je ministrica Alenka Bratušek zdaj napovedala revizijo projekta. K temu je pozvala direkcijo za infrastrukturo, ki mora – po možnosti s tujimi strokovnjaki – ugotoviti, ali je obseg načrtovane investicije sploh upravičen.

Prenova železniške postaje Jesenice se ponovno zapleta. Pristojni so še v začetku marca trdili, da je investicija, ki je v vmesnem času z začetnih 81 milijonov narasla na 137 milijonov evrov, upravičena. Med njimi je bila tedaj tudi ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek, ki je trdila, da gre za veliko več kot le za prenovo železniške postaje. Celotni projekt je po njenih besedah zasnovan kot prenova železniškega vozlišča na Jesenicah.

A tudi to ni bila končna cena. Najugodnejša oddana ponudba namreč znaša 170 milijonov evrov. Kot so tedaj dejali na ministrstvu za infrastrukturo, gre pri prenovi za kompleksen projekt, ki se je od idejne zasnove do končne rešitve spremenil, s tem pa se je dvignila prvotna cena projekta.

Zdaj pa preobrat. Ministrica Bratušek je namreč pozvala vodstvo direkcije za infrastrukturo, da izvede “ustrezno recenzijo projekta, po možnosti s strokovnjakom iz tujine, ki bo lahko podal tudi primerjave stroškov primerljivih tujih projektov”, so sporočili z ministrstva za infrastrukturo.

Foto: Nik Bertoncelj/BOBO
Foto: Nik Bertoncelj/BOBO
Foto: Nik Bertoncelj/BOBO
Jesenice železniška postaja Jesenice železniška postaja
Trenutno stanje jeseniške postaje (Foto: Nik Bertoncelj/BOBO)
Foto: Nik Bertoncelj/BOBO
Foto: Nik Bertoncelj/BOBO
Foto: Nik Bertoncelj/BOBO
Foto: Nik Bertoncelj/BOBO
Foto: Nik Bertoncelj/BOBO

Po besedah ministrice se v zvezi s projektom odpirajo določeni pomisleki, zato bi bilo treba “še enkrat temeljito” preveriti, ali je obseg investicije “potreben za nemoteno delovanje železniškega sistema v državi po izgradnji drugega tira med Divačo in Koprom, ki bo po ocenah povečal število tovornih vlakov tudi na postaji Jesenice”. Z revizijo želijo ugotoviti, ali je obseg načrtovane investicije sploh upravičen.

Poglejte, kaj so o prenovi železniške postaje Jesenice pristojni dejali marca.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje