Irski nizkocenovni letalski prevoznik Ryanair bo konec avgusta v Mariboru organiziral razgovore, na katerih želi poiskati nove člane kabinskega osebja. S tem so se okrepila namigovanja, da bo Ryanair znova začel leteti v in iz Slovenije.
Po tem, ko so se v začetku julija predstavniki irskega letalskega prevoznika Ryanair sestali s predstavniki gospodarskega in infrastrukturnega ministrstva, je zdaj irski nizkocenovni letalski prevoznik objavil oglas za delo. Iščejo namreč kabinsko osebje za delo iz baze Lauda Europe, razgovori pa bodo potekali v Mariboru, in sicer 30. in 31. avgusta.
“Odkrijte življenje na nebu in se pridružite naši ekipi kabinskega osebja,” so zapisali v oglasu za razgovor, ki bo potekal v hotelu City. Med zahtevami je med drugim v oglasu zapisano, da morajo imeti kandidati veljavni potni list brez omejitev za mednarodna potovanja, biti visoki med 157 in 188 centimetri in sposobni preplavati 25 metrov brez pomoči.
Po poročanju letalskega portala EX-YU Aviation je novica o iskanju kabinskega osebja doslej najbolj očitna napoved prihoda oziroma vrnitve Ryanaira na slovenska letališča.
Spomnimo, predstavniki Ryanaira so se v začetku julija sestali s predstavniki gospodarskega in infrastrukturnega ministrstva. Na sestanku so predstavniki nizkocenovnega letalskega prevoznika slovenski strani predstavili aktivnosti podjetja in željo, da bi poleti 2023 začeli leteti z ljubljanskega letališča.
Na sestanku so predstavniki Ryanaira izpostavili, da je Slovenija edina država v Evropski uniji (EU), v katero še ne letijo, zato bi radi v naslednjem letu vzpostavili povezavo. Ljubljansko letališče jim je zanimivo zaradi bližine glavnega mesta Slovenije in Bleda.
Ryanair je eden največjih letalskih prevoznikov, na Balkanu pa ima največjo bazo na zagrebškem letališču, od koder leti na 27 destinacij. Omenjeni letalski prevoznik leti sicer z več bližnjih letališč: Trst, Dunaj, Salzburg in Celovec.
Govorice in pogovori že večkrat
O prihodu Ryanaira, ki letno prepelje več kot 20 milijonov potnikov, na brniško letališče se je v zadnjih letih že večkrat ugibalo in pisalo, vendar dogovor nikoli ni bil dosežen. Na zadnje je leta 2020 zaprosil za časovne bloke, v katerih bi lahko ohranil lete v slovensko prestolnico z londonskega letališča Stansted, vendar je nato kljub odobreni prošnji te termine uporabljal za druge povezave, poroča portal EX-YU Aviation. Konec lanskega leta je direktor Aerodroma Ljubljana Babett Stapel dejal, da so imeli že več pogovorov z Ryanairom in da so se pripravljeni z njimi pogovarjati še naprej.
Predstavniki Ryanaira so na sestanku z ministrstvoma poudarili še visoke pristojbine Fraporta, ki upravlja ljubljansko letališče, slovenski predstavniki pa so jim kot alternativo predstavili mariborsko letališče. Od tam je Ryanair sicer na kratko, leta 2007 in 2008, že letel in povezoval štajersko prestolnico z londonskim Stanstedom.
Na sestanku je državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Matevž Frangež, pristojen za regionalni razvoj in turizem, poudaril, da Slovenija nujno potrebuje večjo povezljivost in posredno dobre povezave. Ob ljubljanskem letališču je v igri za prihod Ryanairovih letal tudi mariborsko letališče.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!