Primorki Petri Parovel je v le treh letih uspel meteorni vzpon. Podjetje s pajkicami je pripeljala do petih milijonov prihodkov. Koliko denarja mesečno nameni za oglaševanje in vplivnice?
Petra Parovel je leta 2020 prepoznala potencial športnih oblačil, ki so med epidemijo doživela ogromen razmah.
V treh letih je svoje podjetje SWY pripeljala do petih milijonov evrov prihodkov in 607.000 evrov dobička. Pred dvema tednoma je poskrbela tudi za dolgo kolono na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču, kjer je odprla tako imenovano pop-up trgovino, ki jo je v treh dneh obiskalo sedem tisoč ljudi.
Danes 32-letna Primorka se je pred tem ukvarjala z osebnim trenerstvom, na družbenih omrežjih pa si je ustvarila prepoznaven obraz – z več kot 104.000 sledilci je med največjimi slovenskimi vplivnicami.
V daljšem pogovoru o svoji podjetniški poti za Forbes Slovenija je med drugim odgovorila tudi na vprašanje, koliko denarja nameni za druge vplivnice.
Marketing je sicer največji naložbeni strošek podjetja SWY. Temu mesečno namenijo več kot 40 tisoč evrov, samo stroški vplivnic v Sloveniji znašajo 10.000 evrov, je dejala Parovel.
V oddelku marketinga, ki je obenem največji in najhitreje rastoči del podjetja, je zaposlenih šest ljudi.
Spletni vplivneži so se v zadnjih tednih sicer znašli pod drobnogledom tržnega inšpektorata. Nov zakon o varstvu potrošnikov je sicer veljaven že eno leto, ker pa so se mnogi požvižgali na nova pravila, je tržni inšpektorat od vseh podjetij zahteval seznam, s katerimi sodelujejo. Zato v zadnjih spletni vplivneži veliko bolj dosledno označujejo plačane objave, saj jim je inšpektorat zapela pošiljati dopise z vsemi napakami in kršitvami.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje