Slovenska policija je dejavnost na družbenih omrežjih razširila tudi na priljubljeno platformo TikTok, na kateri v šaljivih posnetkih širši javnosti predstavlja aktivnosti na področju svojega dela. Kot so za N1 pojasnili na policiji, bodo vsebine prilagojene mlajšim uporabnikom in bodo v prvi vrsti namenjene promociji poklica.
Delo slovenske policije je odslej mogoče spremljati tudi na družbenem omrežju TikTok, pod uporabniškim profilom Policija.slovenija. Med šaljivimi objavami tako najdemo posnetek, na katerem s pomočjo viralne šale v čolnu in ob spremljavi glasbe iz filma Titanik, v svoje vrste vabijo vse zainteresirane, naj se možem in ženam v modrem pridružijo z vpisom v višjo policijsko šolo. Čeprav je TikTok znan predvsem po vsebinah lahkotne narave, pa policija na platformi vseeno opozarja tudi na bolj resne problematike, kot je denimo prepoved uporabe telefona med vožnjo.
@policija.slovenija V iskanju novih sodelavcev 😀 Te zanima delo v policiji? Vpiši se na Višjo policijsko šolo, prijave na razpis sprejemamo do 17. marca 💪👍#police #policija #policeoftiktok ♬ My Heart Will Go On (Titanic) - Maliheh Saeedi & Faraz Taali
Na policiji so za N1 pojasnili, da so se po vzoru številnih tujih policijskih organizacij, ki jih s šaljivimi vsebinami navdušujejo že dlje časa, odločili, da (za zdaj) preizkusno zaženejo profil na omenjenem družbenem omrežju. Dodali so, da bodo vsebine prilagojene uporabnikom in bodo v prvi vrsti namenjene promociji poklica med mladimi. “Zavedamo se namreč, da so mlajše generacije, ki šele vstopajo na zaposlitven trg, drugačne, s specifičnimi kariernimi željami in preferencami, in da jih lahko učinkovito nagovarjamo le z novimi, svežimi pristopi,” so poudarili.
In prav zato bodo tudi vsebine na uradnem profilu policije pripravljene v stilu tega družbenega omrežja. “Te bodo bolj sproščene in šaljive, tudi z uporabo različnih trendov, ki jih ponuja ta platforma, da bi prikazali človeško plat našega poklica. Med njimi pa bodo seveda tudi informativne vsebine – s prikazom raznolikosti našega poklica, kariernih priložnosti in postopkov za zaposlitev,” so navedli in ob tem dodali, da v kratkem obdobju od odprtja profila beležijo pozitivne odzive, česar so še posebej veseli, saj da jim to omogoča večji doseg pri nadaljnjem komuniciranju.
@policija.slovenija Petek in sonček, kdo ne bi bil dobre volje 🙂#policeoftiktok #policija #ifeelgood #slotiktok🇸🇮 ♬ Ebeditelo - Sergio Nappi
Sicer pa se je slovenska policija na TikToku prvič predstavila v sklopu sodelovanja mariborskih policistov in Hit radia Center v okviru kampanje Izgovori? Če voziš odgovorno, jih ne potrebuješ. Samo na Tik toku so dosegli preko 250.000 ogledov. Njihov namen je bil pozvati vse udeležence v prometu, da v času praznikov, ko ljudje pogosteje posežejo po alkoholnih pijačah, pod vplivom alkohola ne sedajo za volan. Tudi te vsebine so bile zelo dobro sprejete med uporabniki.
Slovenska policija ima sicer močno prezenco na družbenih omrežjih. Poleg uradne spletne strani, na kateri je mogoče najti vse aktualne informacije, so aktivni tudi na Facebooku, Instagramu in Twitterju ter YouTubu. “Nenehno izvajamo različne oblike promocijskih dogodkov, kjer predstavljamo svoje delo, da bi v policijske vrste privabili čim več kandidatov. Prav te dni vabimo k vpisu v Višjo policijsko šolo,” so še pojasnili za N1.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje