Skupina Rimac, v kateri ima največji delež Mate Rimac, je v naložbenem krogu zbrala 500 milijonov evrov. Tržna vrednost podjetja je tako presegla dve milijardi evrov. Rimac napoveduje 700 novih zaposlitev.
Skupina Rimac, ki se ukvarja z izdelovanjem športnih električnih avtomobilov in ostalih komponent, povezanih z električnimi avtomobili, je prepričala investitorje, da so vložili 500 milijonov evrov, poroča N1 Zagreb. Ključni investitorji so SoftBank Vision Fund 2 in Goldman Sachs, sodelovali pa so tudi delničarji Skupine Rimac. Največji delež v podjetju ima še vedno 33-letni Mate Rimac, ki je lani postal lastnik tudi prestižne avtomobilske znamke Bugatti, kjer sodeluje skupaj s Volkswagnom oziroma Porschejem. Znotraj skupine popolnoma neodvisno deluje še Rimac Technology, ki je v 100-odstotni lasti Skupine Rimac.
Rimac s svojim podjetjem sodeluje s svetovno znanimi avtomobilskimi proizvajalci, predvsem na področju baterijskih sistemov in električnih pogonskih sklopih, kjer mu je zelo hitro uspel preboj. Zadnji vložek po poročanju N1 Zagreb potrjuje uspeh podjetja, zbran kapital bo namenjen predvsem nadaljnjemu razvoju, glavna želja pa je velika serijska proizvodnja za svetovne proizvajalce avtomobilov. Partnerstva ima sklenjena s Porschejem, Hyundaiem, Aston Martinom, Pininfarina Cars in Koenigseggom. Rimac je ob novih sredstvih investitorjev dejal, da bodo letos zaposlili 700 novih sodelavcev in odprli več pisarn po Evropi. “Podjetje želimo popeljati v naslednjo življenjsko fazo,” je dejal.
Proizvajalec Bugatti je znan po enem najbolj zmogljivih bencinskih motorjev na svetu, ki so ga vgradili v svoj športni avtomobil. Ponovno pa je podjetje nase opozorilo nekaj let po prevzemu Volkswagna. Ta je pod svojim imenom tako združil kar nekaj prestižnih znamk, ob Bugattiju še Porscheja, Lamborghinija in Bentleyja.
Pred kratkim je Rimac predstavil svoj superšportni električni avtomobil Nevero, ki je pridobil homologacijo za EU. Ob tem v okolici Zagreba gradi ogromen kompleks, kjer bo nov sedež podjetja. Celoten projekt je vreden 200 milijonov evrov, raztezal pa se bo na sto tisoč kvadratnih metrih in bo eden največjih avtomobilskih razvojno-proizvodnih središč v Evropi. Gradnja kampusa je bila želja Rimca že od ustanovitve podjetja.
Ko mu je razneslo motor, je avtomobil predelal v električnega
Rimac je star 33 let in že na vrhu podjetij v avtomobilski industriji. Njegova pot med vodilne je bila bliskovita. Začelo se je v njegovih poznih najstniških letih, ko mu je v BMW razneslo motor. Namesto da bi ga popravil, je BMW predelal v električni dirkalnik. Njegovo eksperimentiranje se je dogajalo nekaj let pred Elonom Muskom in njegovim podjetjem Tesla. Rimac je sicer kmalu po rojstvu z družino zapustil Jugoslavijo ter rojstni kraj v Bosni in Hercegovini ter se preselil v Nemčijo. Družina se je leta 2000 preselila na Hrvaško.
“Na Hrvaškem sem veliko bral o Nikoli Tesli, ki se je prav tako rodil na Hrvaškem. Tesla je že pred 160 leti izumil elektromotor, ki ga danes uporabljamo povsod, in spraševal sem se, zakaj nihče tega odličnega Teslinega motorja ni poskušal vključiti v avtomobile tako, da bi bili zabavni in vznemirljivi,” je pred meseci v pogovoru za CNN dejal Rimac.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!