Hrvaško je od prejšnjega petka do danes obiskalo 330.000 turistov, ki so ustvarili 1,6 milijona nočitev. Od tega je bilo v podaljšanem vikendu – v torek je bil na Hrvaškem zaradi državnega praznika dela prost dan - 41.000 gostov iz Slovenije.
Največ gostov je prišlo iz Nemčije (46.000), sledili so gosti iz Slovenije (41.000), Avstrije (31.000) in Poljske (24.000).
Povprečno so na Hrvaškem v preteklih petih dneh našteli po 313.000 turistov, kar je približno 104.000 dnevno več kot v primerljivem obdobju lani, so zapisali na hrvaškem ministrstvu za turizem in šport. Šlo je za podaljšan vikend, saj so v torek na Hrvaškem praznovali dan antifašističnega boja, ki je dela prost dan.
Po besedah hrvaške ministrice za turizem in šport Nikoline Brnjac se povpraševanje za oddih na Hrvaškem kot odgovorni turistični destinaciji stalno krepi. Poudarila je, da se je od začetka junija povprečno dnevno število turistov v državi zvišalo za približno 200.000.
Ministrica je za N1 nedavno poudarila, da je hrvaška vlada na začetku pandemije lani sprejela ukrepe za ohranitev delovnih mest in vanje vložila več kot deset milijard hrvaških kun. Zdaj bo vlada pomagala še turističnim agencijam, da se lahko čim bolje pripravijo na začetek sezone. O uvedbi turističnih bonov za spodbujanje domačega turizma, kot smo jih uvedli v Sloveniji, pa niso razmišljali, je pojasnila hrvaška ministrica za turizem.
Letos boljši obisk kot lani
Od začetka leta 2021 so na Hrvaškem našteli dva milijona turistov ter 8,4 milijona prenočitev. Gre za 57 odstotkov več turistov in 58 odstotkov več nočitev kot v istem obdobju lani.
"S približno 4,4 milijona junijskih nočitev smo presegli turistični promet iz lanskega junija za več kot 80 odstotkov. Največ obiskov imamo ravno s trgov, na katerih izvajamo našo osrednjo letošnjo oglaševalsko kampanjo Verjemi mi, bil/a sem tam," je dejal direktor Hrvaške turistične skupnosti Kristjan Staničić. Kampanjo so izvajali tudi v Sloveniji.
Od začetka leta 2021 so na Hrvaškem našteli dva milijona turistov ter 8,4 milijona prenočitev. Gre za 57 odstotkov več turistov in 58 odstotkov več nočitev kot v istem obdobju lani.
"S približno 4,4 milijona junijskih nočitev smo presegli turistični promet iz lanskega junija za več kot 80 odstotkov. Največ obiskov imamo ravno s trgov, na katerih izvajamo našo osrednjo letošnjo oglaševalsko kampanjo Verjemi mi, bil/a sem tam," je dejal direktor Hrvaške turistične skupnosti Kristjan Staničić. Kampanjo so izvajali tudi v Sloveniji.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Najbolj brano
Oglaševanje
Oglaševanje