Slaščičar v centru Pulja je tako kot večina ponudnikov kepico sladoleda sprva ponujal za dva evra. Odziv je bil slab, še več: na koncu dneva, ko je plačal vse stroške, je ugotovil, da je v minusu. Zato se je odločil, da bo ceno prepolovil. Kaj se je zgodilo?
Cena ene najljubših poletnih sladic, kepice sladoleda, je pri naših južnih sosedih povsem nepričakovano postala dokaz, ki se v hrvaških in tujih medijih pogosto uporablja kot dokaz, da velik del hrvaškega turizma letos v veliki meri obvladuje pohlep, piše N1 Zagreb. Ne glede na to, ali imajo prav tisti, ki zagovarjajo to trditev, ali pa je težava v “škrtih” gostih, je dejstvo, da v središču Pulja za razliko od prejšnjih let pred sladoledarnami vrst ni.
Puljski gostinec Mario Funčić je dnevno prodal le med 30 in 50 kepic sladoleda, za slabo statistiko pa s prstom pokazal na manjše število turistov in preveliko število lokalov, ki ponujajo ta ledeni desert, poroča Novi List.
“Pred slabim mesecem dni smo v središču Pulja odprli sladoledarno, dobavitelji in drugi, s katerimi smo se pogovarjali, so takrat predlagali ceno dva evra za kepico, kar je letos na obali običajno. Predlog smo upoštevali, vendar je bil promet več kot skromen. Na dan odprtja smo prodali 34 kepic, tudi v naslednjih dneh se stanje ni bistveno spremenilo,” je povedal Funčić.
Ugotovil je, da je “hudič odnesel šalo” in da je nekaj hudo narobe z lokacijo sladoledarne ali pa s poslovnim modelom, ki si ga je zamislil. Zato se je odločil, da bo trg preizkusil tako, da se malo poigra s ceno kepice. Uvedel je akcijsko ceno, ki je bila pol manjša (torej en evro), odziv strank pa je bil neverjeten.
“Že prvi dan smo prodali kar 332 kepic, število je le še raslo, dokler nismo prodali do 700 kepic na dan. Ob koncu akcije smo ceno nazaj dvignili na dva evra in odziv strank je bil takojšen. Ljudje so pristopili k oknu, opazili novo ceno in odšli naprej brez sladoleda. Tako smo s prodajo padli nazaj na statistiko, s katero smo začeli: približno 50 prodanih kepic na dan. Ko sem plačal vse stroške obratovanja, sem bil tako rekoč v minusu,” je opisal Funčić za N1 Zagreb.
V sladoledarni so se zato odločili, da bodo postavili srednjo ceno: 1,5 evra. A tudi ta statistike prodanih kepic ni popravila. Funčić je sklenil, da je največ zaslužil, ko je bila cena sladoleda najnižja, zato zdaj kepica ponovno stane en evro. Promet spet raste, v sladoledarno pa se zgrinjajo tako turisti kot prebivalci Pulja, ki se že od začetka turistične sezone spopadajo z napihnjenimi cenami na tržnicah, v trgovinah, kavarnah in restavracijah.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje