Evri, ki so na Hrvaškem z letošnjim letom zamenjali kune, nekaterim še povzročajo preglavice. Za Novi list je spregovorila Hrvatica, ki je na avtobusu doživela neprijetno izkušnjo. Njo in sopotnico je namreč voznik avtobusa na Reki nagnal z avtobusa, ker sta želeli vozovnici, ki sta stali dobre tri evre, plačati z bankovcem za deset evrov.
Hrvatica, ki že 30 let živi v Nemčiji, se je minulo nedeljo s prijateljico peš odpravila na Trsat, popoldne pa sta se peš spustili v središče mesta, kjer sta se odločili, da se bosta z avtobusom številka sedem vrnili v Marinić. A naleteli sta na težave.
“Želeli sva kupiti dve vstopnici, ki sta stali tri evre in deset centov. Voznik naju je vprašal, ali imava kaj drobiža, a nisva imeli dovolj kovancev, zato sva mu hoteli dati bankovec za deset evrov in kovanec za deset centov, da nama bo lažje vrnil sedem evrov. Nisva si predstavljali, kakšen odziv bo to povzročilo,” je povedala potnica.
Preberite še: Po uvedbi evra na Hrvaškem številni ponarejeni bankovci
Ne le, da voznik avtobusa ni hotel sprejeti bankovca za deset evrov, zelo hitro je začel kričati in postal nesramen do potnic, dogajanje pa so opazovali tudi drugi potniki v avtobusu. “Na naju je začel kričati, da ni kiosk, ampak voznik in podobno. Vozovnic nama ni hotel prodati in na naslednji postaji je začel vpiti na naju, naj izstopiva z avtobusa. Zavpil je ‘Ven!, Izginita’, kar me je pošteno prestrašilo. Prijateljici sem rekla, da izstopiva, saj je voznik izgledal in zvenel zelo agresivno. To sva tudi storili, šli sva ven in počakali na naslednjo sedmico. Voznik tistega avtobusa je najinih deset evrov in deset centov sprejel brez pripomb, sedem evrov brez težav vrnil in brez nevšečnosti sva prispeli na cilj,” je pripovedovala potnica.
“Do sedaj nisem nikoli doživela nevšečnosti ali težav pri prevozu na reškem avtobusu. Vedenje voznika me je izjemno presenetilo in prestrašilo. Nobenega razloga ni bilo, da tako kriči na naju pred ostalimi potniki. Nisva hoteli plačati s stoevrskim bankovcem, temveč desetevrskim, in še dodali sva deset centov, da bi nama lažje vrnil ostanek denarja. Zato res ne razumem, kaj je izzvalo takšen odziv,” je še dejala za Novi list.
Dogodek preiskujejo pristojne službe, potnici so se že opravičili
Dogodek je potnica prijavila reškemu avtobusnemu prevozniku KD Avtotrolej. V podjetju so za Novi list potrdili, da so pismo potnice prejeli in se nanj že odzvali ter se ji opravičili. Pristojni v podjetju bodo raziskali vse okoliščine dogodka.
Preberite še: Na Hrvaškem v državnem podjetju odpustili delavko, ker je v službi pila kavo
“Opisano ravnanje voznika je skrajno neprimerno in zanj ni opravičila, žal pa se vedno najdejo posamezniki, ki s svojo nekulturo izstopajo in ustvarjajo slabo podobo vseh naših voznikov in družbe kot celote,” je zapisal reški javni prevoznik in dodal, da so o pritožbi obvestili hrvaško prometno službo, ki bo primer podrobno preiskala in ukrepala v skladu z njihovimi internimi akti.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje