Na Hrvaškem je pred dnevi v veljavo stopil letošnji poletni cenik trajektnih prevozov na hrvaške otoke. Cene so se tudi letos občutno povišale. Povprečno bo družina za prevoz plačala 20 odstotkov več.
Hrvaško javno podjetje Jadrolinija, ki izvaja trajektne prevoze turistov s celine na hrvaške otoke, je pred dnevi prešlo na poletni cenik. Cene plovb so se po lanskem povišanju letos še dodatno zvišale.
Že lani je bilo treba za prevoz do jadranskih otokov plačati tudi do 30 odstotkov več, letos pa so posamezne cene za potnike in vozila do nekaterih najbolj priljubljenih destinacij višje tudi do 24 odstotkov, skupni strošek na družine pa bo lahko višji tudi 20 odstotkov. Letošnja sprememba je tudi, da je Hrvaška prešla s kun na evre.
Kot so za N1 pojasnili na Jadroliniji so zaradi povečanja stroškov rednega izvajanja storitev javnega prevoza so sezonske cene za osebe nad 12 let dvignili za 0,80 evra (hitri trajekti za en evro), za otroke med 3 in 12 let 0,40 evra, za vozila do 5 metrov pa 2,5 evra.
Povišanje cen ne velja za linije Valbiska – Lopar, Preko – (Ošljak) – Zadar/Gaženica, Vis – Split, Rogač – Split in (Vodice – Prvić Šepurine – Prvić Luka – Zlarin) – Šibenik.
Koliko vas bo stala pot?
Družino z enim otrokom, starim med 3 in 12 let, in osebnim avtomobilom (krajšim od 5 metrov) bo pot s trajektom na Pag v letošnji poletni sezoni stala 27,66 evra (208,04 nekdanje valute HRK), kar je približno 20 odstotkov več kot lani, ko je prevoz na enaki relaciji družino stal okoli 23,20 evra ali 174,5 HRK.
Pot na Cres bo družino z otrokom v letošnji poletni sezoni stala 30,52 evra (229,95 nekdanje valute HRK), kar je približno 17 odstotkov več kot lani, ko je prevoz na enaki relaciji družino stal 272,5 HRK, kar je bilo približno 26 evrov.
Pot na Brač pa bo isto družino letos stala 40,66 evra, kar je okoli 13 odstotkov več kot lani, ko je bila cena približno 36 evrov, do Hvara pa bo prevoz stal 66,02 evra, kar je okoli 10 odstotkov več kot lani, ko je bil strošek te poti približno 61 evrov.
Na ceno karte za vozilo vpliva njegova dolžina. Pri tem je dobro vedeti, da se k dolžini vozila štejejo tudi kolesa, če so ta pritrjena na zadku vozila.
Vozni redi hrvaških trajektov se letos niso bistveno spremenili, nekaj manjših sprememb je na trajektnih linijah za otoke Dugi otok, Brač (Split–Supetar in Makarska–Sumartin), Šolta, Korčula in Lastovo in Hvar (Drvenik–Sućuraj).
Za daljše linije priporočljiva rezervacija
Predvsem za daljše trajektne linije se priporoča tudi predhodna rezervacija kart, saj si s tem zagotovite prostor na trajektu. Trajektne linije, za katere je trenutno mogoče opraviti predhodno rezervacijo, so:
- Valbiska–Lopar
- Zadar (Gaženica)–Rivanj–Sestrunj–Zverinac–Molat–Ist
- Zadar (Gaženica)–Ist–Olib–Silba–Premuda–Mali Lošinj
- Zadar (Gaženica)–Brbinj (Dugi otok)
- Zadar (Gaženica)–Bršanj–Rava–Mala Rava
- Šibenik–Zlarin–Obonjan–Kaprije–Žirje
- Split–Vis
- Trogir (Soline)–Drvenik Mali–Drvenik Veli
- Split–Stari Grad (Hvar)
- Split–Rogač (Šolta)
- Split–Vela Luka (Korčula)–Ubli (Lastovo)
- Sumartin (Brač)–Makarska
Vozovnice Jadrolinije je že nekaj let mogoče kupiti tudi prek mobilne aplikacije. Aplikacija je na voljo tako za uporabnike androidov v spletni trgovini Google Play kot uporabnike Applovih naprav v spletni trgovini App Store.
Po spletu kupljene karte za linije, za katere ni potrebna rezervacija, veljajo cel dan. Za linije, za katere je treba opraviti rezervacijo, pa predhodno kupljena karta velja za uro, ki ste jo izbrali ob nakupu.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjihFacebook, Instagram in Twitter.
Naložite si našo aplikacijo: na voljo za android in za iOS.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje