Meta s prepovedjo uporabe osebnih podatkov za vedenjsko oglaševanje v EU

Digitalno 01. Nov 202322:28 0 komentarjev
Meta Platforms
Foto: PROFIMEDIA

Evropski odbor za varstvo podatkov (EDPB) je sprejel zavezujočo odredbo, s katero bo ameriškemu tehnološkemu velikanu Meta, pod čigar okrilje med drugim spadata družbeni omrežji Facebook in Instagram, prepovedal obdelavo osebnih podatkov uporabnikov za namene vedenjskega oglaševanja, poročajo tuje agencije.

EDPB je odločitev sprejel na zahtevo norveškega regulatorja podatkov, ki je že v začetku leta prepovedal ciljano oglaševanje, ki ga Meta izvaja na podlagi osebnih podatkov uporabnikov brez njihovega izrecnega soglasja, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Skladno z odločitvijo evropskega odbora mora zadaj irski regulator, ki ima pristojnost nad Metinim poslovanjem v Evropi, v dveh tednih sprejeti ustrezne ukrepe, prepoved pa mora v veljavo stopiti teden dni pozneje.

Meta je bila o odločitvi obveščena v torek. Po poročanju agencije namerava sicer ameriški velikan zaprositi za soglasje za uporabo osebnih podatkov za oglase, ki jih uporabniki vidijo pri uporabi aplikacij. “EDPB je o nameri Mete obveščen in bo prošnjo preučil,” navaja AFP.

Facebook je imel ob koncu lanskega leta v Evropi okoli 300 milijonov od sicer skupno dveh milijard dnevnih uporabnikov. Prepoved ciljanih oglasov bi lahko Meti povzročila hud finančni udarec, če bi podjetja umaknila oglaševanje prek njenih aplikacij.

Predsednica EDPB Anu Talus je v izjavi za javnost izpostavila, da je bila odločitev o uvedbi prepovedi sprejeta, potem ko Meta ni spoštovala ukazov, izdanih ob koncu lanskega leta. “Skrajni čas je, da Meta spoštuje pravila in preneha z nezakonito obdelavo podatkov,” je Talus še povzela AFP.

Spletno vedenjsko oglaševanje: Tehnika, ki izkorišča informacije o brskalnem vedenju za dostavljanje oglasov, ki so prilagojeni interesom posameznikov.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!