Danes je plovbo začel trajekt Dalmacija, največji in najzmogljivejši trajekt v floti Jadrolinije. Med turistično sezono bo med Dubrovnikom in Barijem opravil po deset voženj na teden.
Najnovejša pridobitev Jadrolinije za obalne in mednarodne linije je v soboto iz ladjedelnice Viktor Lenac na Reki krenila proti Dubrovniku, kjer je danes izplula na svojo prvo komercialno plovbo proti italijanskemu Bariju.
Trajekt Dalmacija bo plul na relaciji Dubrovnik–Bari, njegova povprečna hitrost pa je 17 vozlov (dobrih 31 km/h). S 134,5 metra dolžine, sedmimi palubami ter prevozno zmogljivostjo 1.800 potnikov in 350 vozil je to največja in najzmogljivejša ladja v zgodovini flote Jadrolinije.
Jadrolinija je trajekt, ki se je pred tem imenoval Oslofjord, za 18 milijonov evrov kupila od norveškega ladjarja Fjord Line. Trajekt je bil zgrajen pred 31 leti v norveški ladjedelnici Fosen Mekaniske Verksteder, leta 2014 pa so jo v finski ladjedelnici STX temeljito predelali in prenovili. Obnova je takrat stala okoli 30 milijonov evrov, piše hrvaški Novi list.
Potniki imajo na Dalmaciji na voljo dve restavraciji, dva bara, igralnico za najmlajše in odprte palube. Prvi dve palubi sta namenjeni garažam za avtomobile, na tretji sta restavraciji, bar, otroški kotiček ter trgovina s spominki in darili. Še en bar je na četrti palubi, ki je ob sedmi palubi ena od dveh palub odprtega tipa. Peta paluba je zasnovana kot Lounge&Business območje, kjer bodo potniki lahko dobili nekaj več miru in zasebnosti, še piše Novi list.
Na mednarodnih linijah odslej dva trajekta
Največja ladja Jadrolinije je v ladjedelnico na Reki priplula konec aprila letos, po pridobitvi vseh potrebnih papirjev in dovoljenj je bil nato v petek opravljen še zaključni inšpekcijski pregled reške luške kapitanije. Dalmacija, ki ji poveljuje kapitan Sandro Rundić, je poleg 128-metrskega trajekta Marko Polo edini trajekt Jadrolinije, ki trenutno pluje na mednarodnih linijah.
Marko Polo ima prevozno zmogljivost 270 vozil in 1.000 potnikov. Ta bo letos poleti poleg linije iz Splita povezovala tudi Zadar z Ancono. Marko Polo je bil zgrajen leta 1973 v francoski ladjedelnici v Normandiji, Jadrolinija pa ga je kupila od švedskega ladjarja Stena Line, še navaja Novi list.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!