Mehičan Rogelio Villarreal Jasso je na Instagramu opazil neverjeten oglas: 13.000 evrov vredni uhani prestižne znamke Cartier so se prodajali za zgolj 13 evrov. Priliko je izkoristil in kupil dva para uhanov. A ko je podjetje ugotovilo svojo zmoto, mu je ugoden nakup skušalo preprečiti.
Rogelio Villarreal Jasso je imel izjemno srečo. Mehičan je 1. decembra na Instagramu opazil oglas za uhane slovite znamke Cartier. Zlate uhane z diamanti so oglaševali le za 232 mehiških pesov, kar znese približno 13 evrov. Takšni uhani običajno stanejo okoli 13.000 evrov, poroča Business Insider.
Ker so bili uhani neverjetno poceni, je kupil kar dva para.
Nekaj dni kasneje so ga poklicali predstavniki luksuzne blagovne znamke in mu sporočili, da je njegovo naročilo preklicano, saj je bila cena napačna. Cartier se mu je opravičil in mu ponudil, da mu pošljejo šampanjec in držalo za kartice.
Vendar je Jasso to ponudbo zavrnil. Namesto tega je natančno prebral pogoje poslovanja na spletni strani trgovca. Ugotovil je, da je za reševanje sporov, povezanih z naročili, odgovoren urad zveznega tožilca, pristojen za potrošnike.
Jasso je na urad vložil pritožbo. Skliceval pa se je na zakon o varstvu potrošnikov, ki določa, da je mogoče prodajalca tožiti, če ne spoštuje pogojev nakupa. Na podlagi pritožbe je urad kontaktiral podjetje, da bi posredoval pri sklenitvi sporazuma, poroča New York Times. Cartier pa je situacijo rešil tako, da je Jassonu poslal kupljene uhane.
Prejšnji teden je Jasso na družbenem omrežju X delil fotografije paketa. Na njih je mogoče videti dve zaviti škatlici z voščenimi pečati, ki so značilni za znamko Cartier. Jasso je nad svojim nakupom navdušen. En par uhanov bo obdržal zase kot spomin na to izkušnjo, drugega pa bo podaril svoji materi.
Na sago s Cartierjevimi uhani pa se je odzvala tudi mehiška senatorka Lilly Téllez. Jassona je obtožila, da je izkoristil prodajalca. Trdi, da tega ne bi smel storiti, tudi če ga ščiti zakon. “Bolj pomembno je biti časten kot imeti Cartierjeve uhane,” je zapisala na omrežju X. New York Times sicer poroča, da so pritožbe potrošnikov zoper podjetja, ki spreminjajo cene izdelkov, v Mehiki pogoste, kar je verjetno vzrok senatorkinega razočaranja.
Business Insider je za komentar prosil tudi podjetje Cartier in urad zveznega tožilca, a se nista odzvala.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje