
Južnokorejske oblasti so sporočile, da bodo po letalski nesreči, ki se je zgodila lanskega decembra, na več letališčih izvedle prilagoditev betonskih ograd za pomoč pri navigaciji letal. Letalo je na letališču Muan namreč trčilo v ogrado na koncu steze in nato zagorelo, v nesreči pa je umrlo 179 ljudi. Napovedali so tudi druge varnostne izboljšave.
Letalo Boeing 737-800 družbe Jeju Air je 29. decembra letelo iz Tajske v Muan na jugozahodu Južne Koreje z 181 potniki in člani posadke na krovu.
Po pristanku je trčilo v betonsko ogrado na koncu vzletno-pristajalne steze. Letalo je nato zajel požar. Razen dveh članov posadke, ki so ju našli v repu letala, so življenje izgubili vsi na krovu.
Južnokorejski in ameriški preiskovalci še vedno preiskujejo, kaj je povzročilo nesrečo. Preiskavo otežuje dejstvo, da sta črni skrinjici nehali snemati štiri minute pred trčenjem.
V javnosti so se po nesreči pojavili pomisleki, zakaj je bila betonska ograda, imenovana tudi lokalizator, ki jo uporabljajo za pomoč letalom pri pristajanju, umeščena na konec steze, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Izboljšave potrebuje sedem letališč po državi
Južnokorejsko ministrstvo za zemljišča je sporočilo, da je “varnostni pregled pokazal, da so potrebne izboljšave glede lokalizatorjev na sedmih letališčih po državi”.
Temelje obstoječih betonskih ograd na letališčih bodo nadomestili z lahkimi jeklenimi konstrukcijami.
Kot so dodali, bodo izboljšali tudi preprečevanje trka letal s pticami in pripravili načrt inovacij na področju varnosti v letalstvu.
Pred nesrečo je pilot omenjenega letala namreč opozoril na trk ptice in nato preklical prvi poskus pristanka letala. Letalo je v drugem poskusu pristalo na stezi, vendar se pristajalno podvozje ni spustilo.
Letališče v Muanu ostaja zaprto do 18. aprila.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!