Družbeno omrežje Instagram je predstavilo novo funkcijo, s katero lahko uporabniki, ki so iz kateregakoli razloga ostali brez dostopa do svojega profila, tega pridobijo nazaj. V preteklosti so uporabniki za vnovičen dostop celo plačali odkupnino ali najeli hekerje.
Konec oktobra so uporabniki družbenega omrežja Instagram po vsem svetu, tudi v Sloveniji, množično poročali, da so jim brez razloga ukinili uporabniške račune. Tedaj je Instagram pojasnil, da se je to zgodilo zaradi računalniškega hrošča, a uporabniki dostopa do svojih profilov niso dobili nazaj.
Tisti, ki so svojo izkušnjo delili na družbenih omrežjih, so dejali, da se je Instagram na pritožbe odzval zelo počasi – če se sploh je. Kot poroča The Verge, je bila doslej obnovitev izgubljenega profila precej zapletena: nekateri so za vnovičen dostop do profila hekerjem celo plačali odkupnino, drugi so se k njim zatekli, da so jim povrnili dostop.
V želji, da uporabniki, če bi se to znova zgodilo, ne bi izgubili svojih profilov, je Instagram uvedel novo funkcijo, s katero lahko uporabniki, ki so iz kakršnegakoli razloga izgubili dostop do svojega profila, tega lažje pridobijo nazaj.
Stran Instagram.com/hacked uporabnikom omogoča, da prijavijo in rešijo težave, povezane z izgubljenim računom.
Če se uporabnik ne more vpisati v svoj račun, mora v spletni brskalnik vpisati Instagram.com/hacked in nato izbrati, zakaj ne more dostopati do računa: so mu vanj vdrli, je pozabil geslo, izgubil dostop do dvostopenjske overitve ali mu je Instagram onemogočil račun. Serija korakov naj bi nato uporabniku povrnila dostop do profila.
Prihaja še več varnostnih funkcij
Družbeno omrežje je letos predstavilo tudi način verifikacije profila, pri katerem prijatelji uporabnika potrdijo, da je to zares on. To možnost Instagram sedaj omogoča vsem uporabnikom. Če torej izgubite dostop do računa, lahko izberete dva Instagramova sledilca, ki vam bosta, če potrdita vašo identiteto, omogočila vnovičen dostop do računa.
Prav tako Instagram preizkuša načine, kako bi vdore v račune zaustavil, še preden se ti zgodijo. Kot so zapisali v podjetju, to delajo tako, da najprej odstranijo račune, ki jih avtomatski sistem prepozna kot zlonamerne, denimo tiste, ki se izdajajo za nekoga drugega. Po novem so funkcijo še razširili, in sicer tako, da bodo uporabnike opozorili, ali jim želi slediti oseba, ki se v resnici izdaja za nekoga drugega. Prihodnji mesec bodo uvedli še opozorila, če vam želi profil, ki se morda izdaja za podjetje, poslati zasebno sporočilo.
Modra kljukica, ki označuje verificirane profile, pa se bo odslej na aplikaciji pojavljala večkrat. Poleg oznake na profilu jo bodo lahko uporabniki videli tudi v Instagramovih zgodbah, zasebnih sporočilih in svoji časovnici.
Spremljajte N1 na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Bodi prvi, ki bo pustil komentar!